حضور تعیین کننده

افسران - حضور تعیین کننده



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396برچسب:حضور , امنیت نظام , خبیر, ] [ 6:42 ] [ رحیم ]
[ ]

ختم صلوات به نیت روی کار آمدن دولت انقلابی و ختم به خیر شدن مسائل کشور

افسران - ختم صلوات به نیت روی کار آمدن دولت انقلابی و ختم به خیر شدن مسائل کشور

با توجه به اهمیت فراوان و شرایط حساس  پیش‌رو، بیاییم این چندروز باقی مونده تا روز انتخابات رو دست به دعا و  برداریم با این امید که ان‌شاالله مسائل کشور ختم به خیر بشه و دولت  توسط مردم روی کار بیاد ان‌شاالله...



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396برچسب:توسل , سرنوشت , خبیر, ] [ 6:36 ] [ رحیم ]
[ ]

تأثیر یک رأی

افسران - تأثیر یک رأی

رهبر معظّم انقلاب:هیچکس نگوید رأی منِ تنها چه تأثیری دارد.گاهی یک رأی یا چند رأی، در سرنوشت یک کشور اثر میگذارد.



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396برچسب:سرنوشت , رای , خبیر, ] [ 6:33 ] [ رحیم ]
[ ]

آراستگی در «سیره همسرداری »حضرت زهرا سلام الله علیها

زندکی نامه حضرت فاطمه،زندگی حضرت زهرا

 در زندگی حضرت فاطمه (س)، عبارات محبت‌آمیز و احترام‌آمیز به علی (ع) بسیار است

  با دقت در روایت اندک موجود و با مطالعه سیره حضرت زهرا(س) مصادیق و نمونه های زیبائی از ظاهر زندگی همچون: بهداشت، نظافت، آراستگی و استعمال عطر، همچنین بهداشت محیط زندگی و رسیدگی به آن مشاهده می شود. در اقوال تاریخی و روایات آمده که حضرت زهرا(س) خود شخصاً خانه و محیط زندگی خود را جارو می زده است. در خانه دائماً معطر به خوشبوترین عطرها بوده اند. لباس سفید بویژه برای نماز از لباسهای ایشان بوده است. دارای انگشتر و گردنبندی برای زینت بوده اند که قصه انفاق گردنبند حضرت به فردی نیازمند هم در تاریخ ثبت شده است و بالاخره با کمک گرفتن از فضه خادمه و حفظ حقوق او در مدیریت کار خانه به بهترین وجه تلاش و کوشش داشته اند.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 10 اسفند 1395برچسب:سیره همسر داری ، حضرت فاطمه(س)،خبیر, ] [ 9:15 ] [ رحیم ]
[ ]

دشمن با پروژه نفوذ، اعتقادات مردم را هدف گرفته است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمن با پروژه "نفوذ" اعتقادات و ارزش‌های اصیل مردم و خانواده‌ها را هدف قرار داده است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش بصیرت  روحانیون نزاجا اظهار داشت: یکی از خطرهایی که جامعه و اصلیت نظام را تهدید می‌کند این است که دشمنان ما همه قوای خود را بسیج کرده‌اند تا ولی فقیه را مورد هجمه قرار دهند. 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 10 اسفند 1395برچسب:پروژه نفوذ ، اعتقادات ، خبیر, ] [ 9:10 ] [ رحیم ]
[ ]

دیدار فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش با فرمانده کل قوا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (صلی‌الله‌علیه‌وآله) ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تأکید بر اهمیت پدافند به‌عنوان «خط مقدم مقابله با هر گونه تهاجم»، جبهه‌ی مقابل جمهوری اسلامی را جبهه‌ای «خبیث، خدعه‌گر و مخالف استقلال ملت» خواندند و خاطرنشان کردند: در مقابل این دشمن که به‌دنبال تضعیف توان دفاعی کشور است، باید آمادگی‌های نیروهای مسلح آن‌چنان افزایش یابد که دشمن حتی به خود اجازه‌ی فکر کردن درباره‌ی تجاوز را ندهد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، «عزم، اراده و توانایی نیروی انسانی» را عاملی مهم در برطرف کردن موانع و ضعف‌ها برشمردند و افزودند: قرارگاه پدافند جزء خطوط مقدم و اصلی است و باید با قدر دانستنِ این موقعیت مهم، و با نشان دادن عزم، اراده و قاطعیت، عزم دشمن را در تهاجم تضعیف کنید.



برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 10 شهريور 1395برچسب:ارتش ، پدافند هوایی ، رهبری, ] [ 19:40 ] [ رحیم ]
[ ]

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت والده شهید صیاد شیرازی

 رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت مادر گرامی امیر سرافراز شهید سپهبد صیاد شیرازی را تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت مادر گرامی امیر سرافراز شهید سپهبد صیاد شیرازی را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسمه تعالی

درگذشت مادر گرامی امیر سرافراز و فرمانده مؤمن و شجاع، شهید سپهبد صیاد شیرازی را به خاندان گرامی ایشان و به همه‌ی دوستداران آن ارتشی فداکار تسلیت عرض می‌کنم و رحمت و مغفرت خداوند را برای وی مسألت می‌کنم.

سیّد علی خامنه‌ای

8 مرداد 1395



برچسب‌ها:
[ جمعه 8 مرداد 1395برچسب:پیام تسلیت ،رهبر انقلاب ،شهید صیاد ،خبیر, ] [ 17:41 ] [ رحیم ]
[ ]

دفاع مقدس درقاب تصویر



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ جمعه 8 مرداد 1395برچسب:تصاویر ،دفاع مقدس ،خبیر, ] [ 17:31 ] [ رحیم ]
[ ]

سلاح تبلیغات

افسران - سلاح تبلیغات

سلاح تبلیغات،برنده تر از کاربرد سلاح در میدان های جنگ است،باید از اسلحه تبلیغات آنها بیشتر ترسید و متاسفانه ما در این زمینه ضعیف هستیم.



برچسب‌ها:
[ جمعه 8 مرداد 1395برچسب:حضرت امام ، تبلیغات ،سلاح ،خبیر, ] [ 17:22 ] [ رحیم ]
[ ]

نگو محیط منو خراب کرده...

افسران - نگو محیط منو خراب کرده...



برچسب‌ها:
[ جمعه 8 مرداد 1395برچسب:محیط ، فساد ، خبیر, ] [ 16:57 ] [ رحیم ]
[ ]

رژیم صهیونیستی محکوم به زوال است

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، تاکید کرد: بر خلاف ادعا و آرزوی واهی و خام سیاست‌بازان خبیث رژیم صهیونیستی، این رژیم محکوم به زوال است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، تاکید کرد: بر خلاف ادعا و آرزوی واهی و خام سیاست‌بازان خبیث رژیم صهیونیستی، این رژیم محکوم به زوال است.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در بیانیه ارتش به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، آمده است: روز جهانی قدس، روز حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین و روز فریاد آزادی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی است.

در بخش دیگری از این بیانه تأکید شده است: روز قدس روز انزجار و ابراز تنفر از رژیمی است که همچون لانه عنکبوت بر پایه هایی سست بنا شده و محکوم به زوال است.

در ادامه این بیانیه با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی(ره)، تصریح شده است: ابتکار حکیمانه امام راحل در نامگذاری این روز تمام تلاش های  این رژیم اشغالگر و جبهه استکبار را در کم رنگ کردن و به حاشیه راندن جنایات سیاست بازان این رژیم در منطقه و جهان ناکام گذاشت و موجب تقویت آرمان‌های فلسطین به عنوان قطعه‌ای جداناشدنی از جهان اسلام شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان با گرامیداشت روز جهانی قدس و تأکید بر حضور آحاد کارکنان و خانواده محترم ارتشیان در راهپیمایی این روز از عموم ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت کرده است با تاسی به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با حضور یکپارچه خود با آرمان‌های قدس شریف تجدید میثاق نموده و حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به جهانیان اعلام نمایند.



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 10 تير 1395برچسب:روز قدس ،فلسطین ،ارتش ،خبیر, ] [ 15:57 ] [ رحیم ]
[ ]

اگر امریکایی ها بخواهند برجام را پاره کنند ما آن را آتش می‌زنیم

افسران - اگر امریکایی ها بخواهند برجام را پاره کنند ما آن را آتش می‌زنیم

رهبر انقلاب در دیدار رمضانی مسئولان نظام: برنامه امروز دشمن این است که توانمندی های جمهوری اسلامی را متوقف کند یا از بین ببرد یا اقلا از رشد آنها جلوگیری کند؛

ما باید تا جایی که میتوانیم توانمندیها را افزایش دهیم/ بنده بارها تکرار کردم باید کشور قدرتمند بشود و توانمندیهایمان را افزایش بدهیم/ اگر افزایش دادیم آن وقت میتوانیم به مردم بگوییم مردم آسوده باشید



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 26 خرداد 1395برچسب:رهبری معظم , برجام , دیدار , خبیر, ] [ 12:4 ] [ رحیم ]
[ ]

فرودگاه نظامی جاسک دومنظوره می شود

امیردریادار سیاری با بیان اینکه فرودگاه نظامی جاسک دومنظوره می شود، گفت: پس از استاندارد سازی فرودگاه جاسک، مذاکره با ایرلاین ها را آغاز خواهیم کرد.

امیردریادار سیاری با بیان اینکه فرودگاه نظامی جاسک دومنظوره می شود، گفت: پس از استاندارد سازی فرودگاه جاسک، مذاکره با ایرلاین ها را آغاز خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیردریادار حبیب الله سیاری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: راه اندازی فرودگاه جاسک یکی از سفارشات اکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و همان گونه که می دانید راه اندازی فرودگاه هزینه های بسیاری دارد، برای اقدام موثر، فرودگاه نظامی که در اختیار داشتیم را دومنظوره کرده ایم که برای چند سال شهرستان از آن استفاده کند.

وی عنوان کرد: در این راستا هزینه های زیادی صرف شده است. فرودگاه جاسک نیاز به ترمینال داشته که ساخته شد و تمام تجهیزات و خودرو های مورد نیاز، منابع سوخت، سامانه کنترل فرودگاه، تعمیر باند و همه اقدامات انجام و تامین شده اند و پس از آن تلاش کردیم شرکت های هواپیمایی پرواز به جاسک انجام دهند که شرکت ها بهانه آوردند که طول باند فرودگاه کم است.

سیاری گفت: طول باند به ۵۰۰ الی ۶۰۰ متر افزایش خواهد یافت که باند شرایط و ویژگی لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه پس از افزایش طول باند، مجددا به سراغ شرکت های هواپیمایی خواهیم رفت، اظهار داشت: در ابتدا ممکن است تمام صندلی های پرواز پر نشود و برای شرکت های هواپیمایی به صرفه نباشد، برای این موضوع صندلی ها توسط نیروی دریایی خریداری خواهد شد و امیدواریم امسال فرودگاه جاسک به بهره برداری برسد.



برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 26 خرداد 1395برچسب:نیروی دریایی , جاسک , فرودگاه , خبیر, ] [ 11:31 ] [ رحیم ]
[ ]

میدانید چشم انسان چند مگاپیکسل است؟

تا به حال به اینکه چشمتان چند مگاپیکسل است فکر کرده اید ؟
بهترین دوربین دیجیتالی که داشته اید یا دیده اید چند مگا پیکسل بوده ؟ ۱۰ مگاپیکسل . ۱۴ مگاپیکسل . ۱۶ مگاپیکسل . ۲۴ مگاپیکسل

بهتره این موضوع را با یه تحقیق انجام شده برسی کنیم :

در ابعاد متفاوت و بصورت میانگین ، در بزرگسالان و افراد بالغ و فقط در یک عکاسی از فاصله فوق نزدیک یک الی دو میلیمتری از عمق میدان دید در چشم افراد متفاوت نتایج زیر بدست آمده است:

این فاصله در بزرگسالان ۲۴ میلیمتر ، در زمان تولد ۱۶ الی ۱۷ میلیمتر (حدود ۰٫۶۵ اینچ) بوده است. تخم چشم انسان رشد بسیار سریعی داشته و معمولی ترین آنها تنها ۲۲٫۵ الی ۲۳ میلیمتر و وزن تقریبی ۷٫۵ گرم و اندازه ۰٫۸۹ اینچ دارد.

تکامل تخم چشم در سن سه الی سیزده سال بوده و به سایز کامل خواهد رسید.
شما همه چیز را در یک آن می بینید و دوربین شما با آن همه دبدبه و کبکبه و قدرت و قیمت به گرد چشم شما هم نخواهد رسید.
آیا آنچه چشم انسان تجزیه و تحلیل می کند و آن حقایقی را که یک دوربین قادر به ثبت است از لحاظ دید یکسان است ؟

حالا با دیدن تصاویر با کیفیت مجداً این سوال را مرور می کنیم ؟
به نظرتان چشم انسان چند مگاپیکسل است ؟ جواب در عین سادگی کمی غیر قابل باور است
چشم انسان ۵۷۶ مگاپیکسل است.
فکر نمیکنم انسان قادر به ساخت چنین دوربینی باشد ، نظر شما چیست ؟



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 24 خرداد 1395برچسب:چشم انسان ، مگاپیکسل ، قدرت خدا ، خبیر, ] [ 17:6 ] [ رحیم ]
[ ]

پدافند هوایی نماد اقتدار نظام اسلامی است

آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: پدافند هوایی امیدهای امنیت و اقتدار کشور هستید و پدافند هوایی نماد اقتدار نظام اسلامی و تامین کننده این اقتدار است.

آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: پدافند هوایی امیدهای امنیت و اقتدار کشور هستید و پدافند هوایی نماد اقتدار نظام اسلامی و تامین کننده این اقتدار است.   

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)؛ آیت ا... خاتمی در این مراسم اظهار داشت: امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که به جای منطق و استدلال، زور حرف اول را می‌زند و ما اگر بخواهیم در مقابل دنیای استکبار بایستیم باید مقتدر و توانمند باشیم که به یاری خداوند هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دنیای استکبار تلاش‌های زیادی کردند تا ایران را از صحنه سیاسی جهان حذف کنند اما به فضل خداوند ما نه تنها از جریان سیاسی دنیا منزوی نشده‌ایم بلکه بیشتر از همیشه در صحنه مانده‌ایم تا جایی که قدرت‌های استکباری دنیا بعد از مدت‌ها تازه به سیاست جمهوری اسلامی ایران در مورد سوریه رسیده‌اند که راه حل مشکل سوریه گفتگوهای سوری- سوری است و به یاری خداوند امروز منطق سیاسی جمهوری اسلامی ایران منطق قابل اثباتی است.

آیت ا... خاتمی در ادامه با بیان این که کاملا از نعمت امنیت برخوردار است، خطاب به دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: شما دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی امیدهای امنیت و اقتدار کشور هستید و پدافند هوایی نماد اقتدار نظام اسلامی و تامین کننده این اقتدار است. 



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 24 خرداد 1395برچسب:پدافند هوایی ، امید های امنیت ، اقتدار ، خبیر, ] [ 16:53 ] [ رحیم ]
[ ]

یادداشتی درباره ششمین همایش تجلیل از اسطوره های ارتش جمهوری اسلامی ایران

اشک در چشم همه جمع شده بود، بعضی بی‌اختیار بلند بلند می‌گریستند و ترکیبی زیبا از صدای هق ‌هق گریه و تشویق در فضا پیچیده بود. همه روی پا ایستاده بودند و تشویق می کردند. بعد از 36 سال تکاوران دریایی یکی‌یکی می‌آمدند روی سن و حلقه ‌گل به گردن آن‌ها انداخته می‌شد و لوح  تقدیر دریافت می‌کردند. بعضی با عصا، بعضی با ویلچر. اما همه سعی می‌کردند راست ‌قامت باشند و تکاوری بیایند. می‌خواستند به‌ نوعی ورزیدگی خود را نشان دهند که ورزیده هم بودند و هنوز هم آثار رشادت در سیمای آن‌هانمایان بود.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 22 خرداد 1395برچسب:تکاوران دریایی , فداکاری , قهرمان , تجلیل , خبیر, ] [ 16:15 ] [ رحیم ]
[ ]

رونمایی از شناورهای سطحی و زیرسطحی پیشرفته

امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش از رونمایی شناورهای سطحی و زیرسطحی پیشرفته در این نیرو خبر داد.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: پایگاه دریایی بوشهر از ظرفیت بالایی برخوردار است و از نظر آموزشی، علمی، فنی و نیروی انسانی در وضعیت مناسبی قرار دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آموزش افسران در رده‌های مختلف در پایگاه دریایی بوشهر افزود: علاوه بر دوره‌های مختلف افسری و عالی دوره‌های تخصصی چتربازی و غواصی در پایگاه دریایی بوشهر انجام می‌شود که نشان از ظرفیت بالای این پایگاه در ابعاد نظامی و آموزشی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین به آمادگی کارکنان پایگاه دریایی بوشهر در جهت اجرای ماموریت‌های مختلف اشاره کرد و گفت: کارکنان پایگاه دریایی بوشهر با توانمندی بالا و تجهیزات پیشرفته آماده مقابله با هر‌گونه تهدید در عرصه‌های مختلف هستند.

سیاری با اشاره به اینکه پایگاه دریایی بوشهر در هشت سال دفاع مقدس نقش مهم و تاثیر گذاری در شکست دشمن داشت و افزود: در عملیات مروارید که در شصت ‌و هفتمین روز از جنگ توسط دریادلان پایگاه دریایی بوشهر انجام شد ضربات مهلکی به دشمن بعثی عراق وارد شد.

وی با اشاره به اینکه از محل پایگاه دریایی بوشهر چند پایگاه در نقاط مختلف کشور شکل گرفته است خاطر نشان کرد: منطقه دوم نیروی دریایی ولایت جاسک، مکران و دیگر مناطق دریایی ارتش در جنوب به سبب اهمیت و جایگاه پایگاه دریایی بوشهر ایجاد شده و پایگاه دریایی بوشهر به عنوان پایگاه دریایی مادر شناخته می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه این نیرو در سال اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل  طرح‌ها و برنامه‌های مهمی در حال اجرا دارد، افزود: نیروی دریایی برای تامین تجهیزات مورد نیاز از توان جوانان دانشمند بهره برده و اکنون در نگهداری، ساخت و تعمیرات تجهیزات و نوسازی انواع ناوهای موشک‌انداز و ناوشکن‌ اقدامات مهمی انجام داده است.

سیاری با اشاره به اینکه شعار حضرت امام راحل در نیروی دریایی ارتش محقق شده گفت: نیروی دریایی ارتش با استفاده از توان داخلی روی پای خود ایستاده و این مهم، بزرگترین حرکت در مسیر اجرای اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل است.

دریادار سیاری در پایان از رونمایی چند شناور در سال جاری خبر داد و گفت: امسال از شناورهای سطحی و زیرسطحی پیشرفته که در نیروی دریایی ارتش ساخته شده، رونمایی می‌شود.



برچسب‌ها:
[ شنبه 22 خرداد 1395برچسب:نیروی دریایی ، توانمندی ،پیشرفت ، خبیر, ] [ 14:24 ] [ رحیم ]
[ ]

بیانیه ارتش به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

خرمشهر، حدیث مقاومت و جانبازی دلیرمردان، نماد شجاعت و سند افتخار ملتی است که برای دفاع از آبرو و ناموس خود، از جوانان برومند خویش گذشت تا بر دروازه خونین شهر تا همیشه تاریخ، نغمه فتح و ظفر بخواند.

خرمشهر، برای ملت ما تنها یک شهر نیست، بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است. این شهر، تاریخ مجسم و نمونه عینی صلابت و استواری جوانان جان برکفی است که صادقانه و گمنام به استقبال شهادت رفتند. حکایت به معراج رفتگانی است که با خون، وضوی عشق گرفتند و ققنوس وار در آتش عشق دفاع از میهن اسلامی سوختند تا ذره ای از خاک پاک میهن را به دشمن ندهند.

در ادامه این بیانیه آمده است: تاریخ پرفراز و نشیب خرمشهر سرشار از حماسه های غرور آفرین و مقاومت دلیرمردانی است که با شور و شوقی وصف ناپذیر، ماندگارترین لحظه های تاریخ را به نام خود و ایران در برگ های زرین تاریخ ثبت کردند تا آنجا که امام راحل فرمودند" فتح خرمشهر، فتح خاک نیست، فتح ارزش های انسانی است".  

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بیانیه خود آورده است: سوم خرداد 1361 یکی از بارزترین جلوه‌های نصرت الهی و یکی از مهم ترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی ایران می‌باشد. در این روز، شهر مقاوم خرمشهر که پس از 35 روز پایداری و مقاومت در چهارم آبان 1359 به اشغال دشمن بعثی در آمده بود، پس از 578 روز (19 ماه)، بار دیگر توسط رزمندگان اسلام فتح شد و پرچم اسلام بر فراز مسجد جامع خرمشهر به اهتزاز در آمد.

ارتش در ادامه بیانیه خود آورده است: مقاومت مردم خرمشهر به همراه غیورمردی دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در پناه وحدت و همدلی نیروهای مسلح، حماسه ای به یاد ماندنی در دل تاریخ بر جای گذاشت که در آن رزمندگان اسلام با سلاح عزم، ایمان و عشق و علاقه به میهن اسلامی؛ نوای ملکوتی " خرمشهر را خدا آزاد کرد " پیر و مراد دلهایشان حضرت امام خمینی(ره) را به عنوان سندی از مدد الهی دریافت نمودند. از این رو، سوم خرداد و فتح خرمشهر، آئینه گویایی از تاریخ دفاع مقدس، جهاد آگاهانه و شجاعت امت خداجوی ایران اسلامی می باشد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان بیانیه خود، ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای گرانقدر تاریخ سراسر افتخار انقلاب و دفاع مقدس و درود به ارواح مطهر شهدای عملیات آزاد سازی خرمشهر، بار دیگر بر آمادگی خود در حراست از نظام، کشور و آرمان های انقلاب اسلامی، تحت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) تأکید کرد. 



برچسب‌ها:
[ یک شنبه 2 خرداد 1395برچسب:ارتش ، روز خرمشهر ،خبیر, ] [ 18:17 ] [ رحیم ]
[ ]

فداکاری نیروهای ویژه ارتش و سپاه در حلب

افسران - فداکاری نیروهای ویژه ارتش و سپاه در حلب

تعداد نیروهای گروه‌های مسلح، آمادگی و انتقال تجهیزات آنان به جنوب حلب حاکی از برنامه‌ریزی قبلی بود. تعداد نیروهای سوریه و متحد آن، مقابل تروریست‌ها، قابل قیاس نبود.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 ارديبهشت 1395برچسب:همکاری ترتش و سپاه ، حلب ، خبیر, ] [ 14:6 ] [ رحیم ]
[ ]

باز آماد هواپیماهای F4 نیروی هوایی در پایگاه شهید لشکری مهرآباد

متخصصان پیشکسوت و جوان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عملیات باز آماد(اورهال) یک فروند هواپیمای F4 را به اتمام رساندند.

متخصصان پیشکسوت و جوان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عملیات باز آماد(اورهال) یک فروند هواپیمای F4 را به اتمام رساندند.

به گزارش روابط  عمومی نهاجا، متخصصان نیروی هوایی ارتش با صرف 18 هزار نفرساعت کار، عملیات باز آماد این هواپیمای شکاری را به پایان رساندند.

شایان ذکر است،  این هواپیما که مدت چهار سال  زمینگیر بود، پس از گذراندن موفقیت آمیز پروازهای آزمایشی و دیگر آزمایش های مربوطه به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش پیوست.

 

 



برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395برچسب:اورهال ، هواپیمای شکاری ، نیروی هوایی ،خبیر, ] [ 13:54 ] [ رحیم ]
[ ]

هیئت عالی رتبه ارتش پاکستان از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش ایران بازدید کرد

هیئت عالی رتبه ارتش پاکستان متشکل از افسران ارشد دانشکده جنگ هوایی ارتش پاکستان از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

هیئت عالی رتبه ارتش پاکستان متشکل از افسران ارشد دانشکده جنگ هوایی ارتش پاکستان از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

این هیئت متشکل از 14 افسر هوایی، زمینی و دریایی و دو افسر مالزیایی و بنگلادشی به سرپرستی کمودور هوایی عبدل جبارخان، جانشین فرمانده دانشکده هوایی ارتش پاکستان، از قسمت‌های مختلف دانشگاه دافوس آجا از جمله کلاس‌های دانش پایه طرح‌ریزی عملیات هوایی، جنگ کلاسیک، گات پدافند هوایی، راهبردهای قدرت دریایی و عملیات آبخاکی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش بازدید به عمل آوردند.

امیر سرتیپ دوم ولی وند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بازدید گفت: پیشتر تبادل دانشجو را بین دانشگاه‌های جنگ ایران و پاکستان داشته‌ایم و اکنون نیز در حال بررسی اعزام استادان و تبادل استاد برای تدریس در دانشگاه‌های جنگ پاکستان هستیم.

وی همچنین خطاب به این هیئت عالی رتبه نظامی پاکستانی تصریح کرد: روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان در سطح بسیار خوبی قرار دارد و ما در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران درصددیم که به این روابط توسعه بیشتری بدهیم.

این فرمانده عالی رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود:  مردم جمهوری اسلامی ایران پاکستان را کشور دوست، هم‌پیمان و برادر خود می‌دانند و این حالت در بین کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز وجود دارد بطوریکه اکنون شماری از دانشجویان ارتش پاکستان برای تحصیل در این دانشگاه حضور دارند.

 جانشین فرمانده دانشکده هوایی ارتش پاکستان نیز در این بازدید گفت: در گذشته ارتباطات فراوانی را با دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی داشتیم و مایل هستیم دامنه این همکاری‌های آموزشی و پژوهشی را گسترش بدهیم.

کمودور هوایی عبدل جبارخان خاطرنشان کرد: یکی از حوزه‌های مهم و مورد نظر ما در گسترش همکاری‌های دوجانبه، تبادل دانشجو و استاد است چرا که می‌دانیم در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش ایران توانمندی‌های آموزشی و پژوهشی فراوانی وجود دارد که در این راستا خواهان تأمین استاد از این دانشگاه برای تدریس در دانشگاه‌های جنگ پاکستان هستیم.

وی تصریح کرد: در زمینه همکاری‌های نظامی در حوزه‌های مختلف بویژه هوایی و دریایی مایل به همکاری هستیم که در این راستا می‌توانیم همکاری‌های دوجانبه آموزشی و پژوهشی فراوانی  داشته باشیم.

 

 



برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 14 ارديبهشت 1395برچسب:ارتش , دانشگاه فرماندهی ,خبیر, ] [ 13:47 ] [ رحیم ]
[ ]

پرواز جنگنده های شکاری بمب افکن نیروی هوایی در رژه روز ارتش

تعدادی از یکان های پروازی نیروی هوایی ارتش شامل اسکادران هایی از جنگنده های شکاری- بمب افکن این نیرو، صبح یکشنبه از پایگاه شهید لشکری برای اجرای رژه روز ارتش به پرواز درآمدند.

تعدادی از یکان های پروازی نیروی هوایی ارتش شامل اسکادران هایی از جنگنده های شکاری- بمب افکن این نیرو، صبح یکشنبه از پایگاه شهید لشکری برای اجرای رژه روز ارتش به پرواز درآمدند.

این جنگنده ها از انواع اف 7، اف 14، اف 5، اف 4، میگ 29، صاعقه و هواپیمای سوخت رسان 707 بودند که در دسته های سه فروندی برای شرکت در رژه این روز بر فراز حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به پرواز درآمدند.

همچنین یک فروند سوخت رسان بوئینگ 747 نیز از دقایق ابتدایی صبح یکشنبه برای پشتیبانی و سوخت رسانی به جنگنده ها از پایگاه شهید لشکری در آسمان منطقه رژه هوایی حضور یافت.

رژه مشترک یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری در جوار حرم حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

 



برچسب‌ها:
[ یک شنبه 29 فروردين 1395برچسب:روز ارتش ,جنگده شکاری , بمب افکن , خبیر, ] [ 17:5 ] [ رحیم ]
[ ]

ملت ما افتخار می کند که ارتشی توانمند، مقتدر و با انگیزه های دینی و اسلامی دارد

رئیس جمهور در مراسم رژه روز ارتش گفت: ملت ما امروز افتخار می کند که ارتشی توانمند، مقتدر و با انگیزه های دینی و اسلامی دارد، ارتشی است که به فکر منافع ملی کشور است و از مرزهای جغرافیایی، سیاسی و فرهنگی کشور و از ایمان و آیین مردم به خوبی حفاظت و حراست می کند.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 29 فروردين 1395برچسب:29 فروردین , روز ارتش , خبیر, ] [ 17:2 ] [ رحیم ]
[ ]

اندام های حسی

اندام های حسی

ما همواره در حال دریافت اطلاعات گوناگونی از محیط اطراف خود هستیم. اندام های حسی به منزله ی ابزارهای دریافتی از محیط به شمار می روند. این اندام ها که با مراکز عصبی در ارتباط هستند، آن چه را که از محیط گرفته اند، به صورت پیام عصبی در می آورند و به مراکز عصبی مربوط ارسال می کنند. پنج حس مهم در انسان وجود دارد که عبارتند از، حس بینایی، شنوایی، بویایی، چشایی و لامسه. هرکدام از این حواس عملکرد خاصی دارند و هم چنین دارای اختلالات مخصوصی نیز هستند که در صورت بروز، عملکرد دستگاه حسی را مختل می کند. 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ جمعه 20 فروردين 1395برچسب:اندام های حسی ،ابزار دریافتی ،خبیر, ] [ 13:2 ] [ رحیم ]
[ ]

مواضع قاطع رهبری علیه آمریکا

رهبری

 آمریکا از گذشته تا به امروز با رفتار متناقض و عهدشکنی های فراوان باعث عدم اعتماد ایران اسلامی نسبت به خود گشته ، به طوری که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و مواضع قاطع ایشان ، اعتماد به سردمداران آمریکایی امری غیرممکن است و افرادی که سعی بر بزک چهره سیاسی آمریکا دارند خائن محسوب می شوند . . .



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ جمعه 20 فروردين 1395برچسب:آمریکا،عهدشکنی،رفتار متناقض،خبیر, ] [ 12:57 ] [ رحیم ]
[ ]

اولویت پدافند هوایی، شناسایی به موقع تهدیدها و رویارویی با آنهاست

امیر سرتیپ اسماعیلی اظهار داشت: آنچه که قرارگاه پدافند هوایی دنبال می کند، شناسایی به موقع تهدید ها و رویارویی به موقع با آنهاست.

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی این قرارگاه اظهار داشت: یکی از وظایف قرارگاه پدافند هوایی، دفاع منسجم و یکپارچه از حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران است و آنچه که قرارگاه پدافند هوایی دنبال می کند، شناسایی به موقع تهدید ها و رویارویی به موقع با آنهاست.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، وی در ادامه با بیان اینکه  ما دفاع در عمق را دنبال می کنیم تا غافلگیر نشده و بتوانیم به خوبی از مرزهای کشور دفاع کنیم، افزود: ما  دفاع در عمق را با همه ملزوماتش دنبال می کنیم و در این راستا تجهیزات لازم را فراهم کرده ایم.

 امیر سرتیپ اسماعیلی همچنین گفت: پدافند هوایی برای جلوگیری از غافلگیری از الگوهای شناسایی متفاوتی از جمله سامانه‌های شنود الکترونیکی که تماماً بومی هستند و عناصر دیده‌بانی بصری که به سامانه‌های الکترواپتیک مجهز هستند و ..... استفاده می کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به توانمندی راداری ایران گفت: در گذشته سامانه‌های راداری ما فقط سامانه‌های راداری استقراری و در یک طیف فرکانس بودند اما امروز رادارهایمان را متحرک کرده ایم تا چابکی را در پدافند افزایش داده و طیف فرکانس آنها را متنوع ‌کنیم.

اسماعیلی تاکید کرد: طیف‌های متعدد فرکانس، این توانمندی را به پدافند می دهد که در برابر جنگ الکترونیک بسیار مقاوم شود و قابلیت کشف اهداف دیگر با نوع و سازگاری‌های دیگر را هم داشته باشد.

امیر اسماعیلی در پایان گفت: فنآوری تولید رادار از فنآوری های بسیار پیشرفته در دنیاست که امروز ما با تکیه بر دانش بومی و استفاده از نیروهای جوان، خلاق و ارزشی کشور توانسته ایم نیاز خود را در حوزه کشف و شناسایی در فرکانس ها و بُردهای مختلف تامین کنیم.



برچسب‌ها:
[ جمعه 20 فروردين 1395برچسب:پدافند هوایی ، فناوری ،تولید رادار ، خبیر, ] [ 12:44 ] [ رحیم ]
[ ]

پیام نوروزی رهبر انقلاب به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۵

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال ۱۳۹۵ را سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری کردند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است.

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 3 فروردين 1395برچسب:پیام رهبری ، اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل ، خبیر, ] [ 21:38 ] [ رحیم ]
[ ]

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با سربازان نقاط صفر مرزی دیدار نمود

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همزمان با ششمین روز از سفر به مناطق جنوب غرب کشور با حضور در مناطق صفر مرزی با سربازان پایگاه های مرزی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همزمان با ششمین روز از سفر به مناطق جنوب غرب کشور با حضور در مناطق صفر مرزی با سربازان پایگاه های مرزی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ارتش به مناطق عملیات راهیان نور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی  ارتش با حضور در یادمان های چذابه، فکه و پایگاه مرزی پرچم، به مقام والای شهدا اَدای احترام کرده و با سربازان و رزمندگان غیور ارتش در این مناطق دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در ارتش در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، به تشریح پیام نوروزی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) پرداخت و تصریح کرد: همگان در این سال، اقدام و عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی را باید مد نظر قرار بدهند.

گفتنی است حجت الاسلام آل هاشم در پایان این دیدار، هدایایی نیز به مناسبت فرا رسیدن سال جدید به کارکنان و سربازان حاضر در این مناطق اهدا نمود.   



برچسب‌ها:
[ سه شنبه 3 فروردين 1395برچسب:نقطه صفر مرزی ، ارتش ، خبیر, ] [ 21:28 ] [ رحیم ]
[ ]

نمایشگاه راهیان نور پدافند هوایی در کرمانشاه افتتاح شد

نمایشگاه راهیان نور ویژه بازدید زائرین مناطق جنگی دفاع مقدس با حضور سرتیپ دوم کاظمی ارشد نظامی ارتش در غرب کشور و سایر فرماندهان و مسولین استانی در کرمانشاه افتتاح شد.

نمایشگاه راهیان نور ویژه بازدید زائرین مناطق جنگی دفاع مقدس با حضور سرتیپ دوم کاظمی ارشد نظامی ارتش در غرب کشور و سایر فرماندهان و مسولین استانی در کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از کرمانشاه؛ در این نمایشگاه سامانه ها و تجهیزلات راداری، موشکی و توپخانه ای پدافند هوایی به نمایش در آمده و زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس ضمن بازدید از این نمایشگاه با عملیات های پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس از زبان راویان حاضر در نمایشگاه آشنا خواهند شد.



برچسب‌ها:
[ شنبه 29 اسفند 1394برچسب:نمایشگاه ، راهیان نور ، پدافند هوایی ، خبیر, ] [ 7:49 ] [ رحیم ]
[ ]

کاریکاتور/ تشابه داعش و رژیم سعودی

دانلود کاریکاتور,عکس کاریکاتور,کاریکاتور,جلاد,آل سعود,سقوط,رژیم سعودی,اعدام,داعش

« هیچ تفاوتی بین اقدامات داعش و رژیم سعودی که از گروه های تروریستی در سوریه حمایت مالی و تسلیحاتی می کند وجود ندارد بنابراین این رژیم نمی تواند بخشی از جنگ برضد تروریسم باشد.»



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 17 اسفند 1394برچسب:کاریکاتور,داعش , عربستان , خبیر, ] [ 19:59 ] [ رحیم ]
[ ]

بدنه ارتش با امام(ره) بود و در پیروزی انقلاب به خوبی نقش آفرینی کرد

 انقلابی در ایران شکل گرفت که سرآغاز راهی بود که راه سعادت بشری را مشخص می‌کرد. انقلابی که توانسته بود در عالم تحولی ایجاد کند و قدرت‌های بزرگ را به هراس بیندازد که نکند این انقلاب فراگیر شود و ملت‌های ستم‌دیده به فکر انقلابی مشابه افتند. انقلابی که توانسته بود با ترکیب قدرت نظامی و قدرت ایمان، ارتشی نو تأسیس کند که سرآمد ارتش‌های ملل جهان باشد.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:انقلاب ، امام ، ارتش ، خبیر, ] [ 21:43 ] [ رحیم ]
[ ]

نخستین نمایشگاه بزرگ هوانیروز ارتش برپا خواهد شد

سرهنگ جودکی، دبیر ستاد راهیان نور قرارگاه منطقه جنوب غرب کشور از برپایی نخستین نمایشگاه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در پادگان حمید به منظور حضور و بازدید زائرین راهیان نور خبر داد.

سرهنگ جودکی، دبیر ستاد راهیان نور قرارگاه منطقه جنوب غرب کشور از برپایی نخستین نمایشگاه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در پادگان حمید به منظور حضور و بازدید زائرین راهیان نور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، وی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی آجا به منطقه عملیاتی راهیان نور گفت: پادگان حمید از جمله مراکزی بود که در اوایل جنگ تحمیلی چندین ماه به اشغال متجاوزین بعثی عراق در آمد و اکثر ساختمان های آن تخریب شد.

وی در ادامه افزود: ما امسال در کنار این ویرانه های بازمانده از جنگ، نمایشگاه فرهنگی دفاع مقدس هوانیروز و پدافند هوایی را برپا خواهیم کرد.

او با بیان اینکه این نمایشگاه از بیستم اسفند ماه تا چهاردهم فروردین سال 1395 برپا خواهد بود، افزود: در این نمایشگاه علاوه بر تجهیزات و ادوات هوانیروز، همرزمان شهدایی همچون کشوری، شیرودی و وطن پور حضور خواهند داشت و خاطرات آن دوران ارزشمند را برای زائرین بازگو خواهند نمود.

وی در پایان گفت: تلاش خواهیم کرد تا مجوزهای لازم برای پرواز بالگردها همزمان با حضور زائرین در منطقه را دریافت کنیم.    



برچسب‌ها:
[ جمعه 14 اسفند 1394برچسب:نمایشگاه ، هوانیروز ،راهیان نور ،خبیر, ] [ 19:24 ] [ رحیم ]
[ ]

شهید سرلشگر خلبان شیرودی

صاحبنظران جنگ های هوایی شهید شیرودی را «نامدارترین خلبان جهان» نامیده اند. وی هنگام هجوم به دشمن با هلیکوپتر به صورت مایل شیرجه می رفت و دشمن را زیر رگبار گلوله می گرفت و مثل جت جنگنده فانتوم مانور می داد.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ جمعه 14 اسفند 1394برچسب:شهید شیرودی ،ستاره درخشان ،خلبان نامدار ، خبیر, ] [ 19:17 ] [ رحیم ]
[ ]

تقدیر ارتش از حضور شکوهمند مردم در انتخابات

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه ای از حضور شکوهمند مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تقدیر نمود.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه ای از حضور شکوهمند مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تقدیر نمود.

در این اطلاعیه آمده است: اینک که به فضل الهی و در پاسخ به ندای رهبری، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور گرم و چشمگیر مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی، با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد و جلوۀ زیبای دیگری از مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشت، جای دارد تقدیر و تشکر سربازان ولایت در ارتش جمهوری اسلامی ایران را نثار ملت شریف و عظیم الشأن ایران نماییم.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: استقبال گرم مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی از انتخابات و شرکت بالای آنان در این رقابت گسترده و نیز نظم و آرامش حاکم بر فضای انتخابات بی‌گمان دلیلی روشن بر عظمت و اقتدار ملی ایران اسلامی است که نشان از درایت انقلابی و بصیرت ملت در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبعیت از رهنمودهای امام راحل و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دارد و نشان داد تبلیغات دشمنان جمهوری اسلامی ایران نمی تواند در عزم راسخ ملت بزرگ ایران اسلامی خللی ایجاد نماید و بار دیگر پوشالی بودن تحلیل های آنان را اثبات نمود.

روابط عمومی ارتش در پایان این اطلاعیه ضمن تقدیر و تشکر مجدد از حضور مردم ایران اسلامی در صحنه انتخابات آورده است: سربازان ولایتمدار ارتش جمهوری اسلامی ایران بار دیگر اعلام می دارند در حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و این آب و خاک مقدس تا پای جان ایستاده و حافظ دستاوردهای آن خواهند بود. 



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 10 اسفند 1394برچسب:حضور ، انتخابات ، قدردانی ، خبیر, ] [ 18:23 ] [ رحیم ]
[ ]

چامسکی:آیت الله خامنه‌ای زیرک‌ترین و سیاست‌مردترین فرد جهان است

افسران - چامسکی: آیت‌الله خامنه‌ای کاری کرد که دشمنانش هم برای حضور مردم پای صندوق‌های رای تبلیغ کنند!

نوام چامسکی مشهورترین تئوریسین و تحلیلگر غرب: آیت الله خامنه‌ای زیرک‌ترین و سیاست‌مردترین فرد جهان است، کاری کرده که حتی دشمنان بزرگ ملتش هم برای حضور مردمش در صحنه‌ی انتخابات تبلیغ میکنند/ سیاستمداران پر مُدعای غرب، برای فیلم او نقش بازی میکنند!/ وقتی مشارکت زیاد شود، پیروز واقعی دنیا آیت‌الله خامنه ایست نه غربی‌ها/ امروز سیاست‌مداران دنیا با تایید دموکراسی واقعی در ایران، حقارت خود را در برابر آیت‌الله به تصویر کشیدند.



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 10 اسفند 1394برچسب:زیرک ترین سیاست مدار , انتخابات ,تبلیغ , خبیر, ] [ 18:6 ] [ رحیم ]
[ ]

کلمه ی افراطی ها از کجا اومد؟

افسران - کلمه ی افراطی ها  از کجا اومد؟



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 10 اسفند 1394برچسب:افراطی ، ادبیات دشمن ،خبیر, ] [ 18:5 ] [ رحیم ]
[ ]

«مهندسی» در تمامی سطوح نیروی هوایی ملموس است

فرمانده نیروی هوایی ارتش به ‌مناسبت پنجم اسفند، روز «مهندس» با حضور در اداره مهندسی نهاجا این روز را به ریاست و کارکنان این اداره تبریک گفت و افزود: «مهندسی» در تمامی سطوح نیروی هوایی قابل مشاهده و ملموس است

فرمانده نیروی هوایی ارتش به ‌مناسبت پنجم اسفند، روز «مهندس» با حضور در اداره مهندسی نهاجا این روز را به ریاست و کارکنان این اداره تبریک گفت و افزود: «مهندسی» در تمامی سطوح نیروی هوایی قابل مشاهده و ملموس است.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی همزمان با پنجم اسفند ماه روز خواجه نصیرالدین طوسی دانشمند بزرگ ایرانی و روز «مهندس» با حضور در اداره مهندسی این نیرو ضمن قدر دانی از فعالیت های انجام شده، این روز را به ریاست و کارکنان اداره مهندسی نهاجا تبریک گفت.

همچنین در این بازدید، امیر شاه صفی از اقدامات اداره مهندسی نهاجا و بویژه امیر سرتیپ دوم عباس زاده رئیس این اداره تقدیر کرد و گفت: احداث، بازسازی و نوسازی از امور جاری نیروی هوایی است و در واقع بحث مهندسی در همه سطوح این نیرو قابل مشاهده و ملموس است.

وی با بیان اینکه ساخت بنا از کارهای نیک است و در کارنامه فرد ثبت می‌شود، افزود: رئیس و کارکنان اداره مهندسی با تلاش شبانه روزی خود کارهای بزرگی اعم از ساخت مساجد، مقبره شهدا، اماکن نظامی و... انجام داده‌اند که قابل تقدیر است.

 



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 6 اسفند 1394برچسب:نیروی هوایی ، اداره مهندسی ، خبیر, ] [ 23:16 ] [ رحیم ]
[ ]

همکاری نیروهای مسلح ایران و پاکستان در عرصه‌های مختلف

رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش پاکستان با معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا دیدار و گفتگو کرد.

رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش پاکستان با معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا دیدار و گفتگو کرد.

سرلشکر نوئل کهوکهر رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش پاکستان و هیئت همراه با سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه که تعدادی از دیگر مسئولین ستاد کل نیروهای مسلح نیز حضور داشتند، سردار ایزدی پس از خوش‌آمدگویی به هیئت پاکستانی، به مشترکات تاریخی، دینی و فرهنگی بین ملت‌های ایران و پاکستان اشاره کرده و آن را زمینه مناسبی برای توسعه روابط و همکاری‌های دو کشور ارزیابی کرد.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا همچنین توسعه همکاری‌های بیشتر دو کشور بخصوص در حوزه دفاعی را خواستار شد.

سرلشکر ایزدی با ارائه تحلیلی جامع از تحولات منطقه و نقشی که بیگانگان با دخالت در منطقه ایفا می‌کنند، بر لزوم هوشیاری دولت‌ها و ملت‌های منطقه تأکید کرد و خواستار همکاری نیروهای مسلح دو کشور جهت ارائه الگوی امنیت منطقه‌ای و تبادل تجربیات در خصوص رویکردهای نیروهای مسلح و راهبردهای آن‌ها در شرایط متحول کنونی شد.

در این دیدار سرلشکر کهوکهر نیز گزارشی از تلاش‌های نیروهای مسلح پاکستان برای مقابله با تروریسم و افراط‌گرایی و روند توسعه این کشور به‌خصوص در مناطق غربی کشور پاکستان ارائه داد و آمادگی نیروهای مسلح کشورش را برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف اعلام کرد.

اعضای این هیئت پس از دیدار با سردار ایزدی، در مؤسسه مطالعات دیپلماسی دفاعی نیز حضور یافته و با رئیس این مؤسسه دیدار و گفتگو کردند.



برچسب‌ها:
[ شنبه 1 اسفند 1394برچسب:ارتش ، مطالعات ، تحقیقات ، خبیر, ] [ 22:5 ] [ رحیم ]
[ ]

به کسانی رأی دهیم که عاشق امام، انقلاب و رهبری هستند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: برای این که شاهد اعتلای روز افزون کشور عزیزمان باشیم سعی کنیم تا افرادی امین و متدین و کسانی که عاشق امام، انقلاب و رهبری هستند به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری راه یابند.

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 26 بهمن 1394برچسب:انتخابات ، رای ،عاشق امام ،خبیر, ] [ 20:43 ] [ رحیم ]
[ ]

کاریکاتورگام به گام تا نابودی

کاریکاتور،نقشه،ذره بین،اسرائیل،آل سعود،سعودی،قطع رابطه،1شهرایران،حقیر،کوچک،عربستان،عباس گودرزی،



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 26 بهمن 1394برچسب:کاریکاتور , خبیر, ] [ 20:35 ] [ رحیم ]
[ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 18 صفحه بعد