بازدید سرلشکر صفوی از پایگاه شکاری شهید یاسینی

سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی  با حضور در  پایگاه شکاری شهید یاسینی از قسمت های مختلف این پایگاه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در این بازدید که با حضور امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان لشکری فرمانده پایگاه شهید یاسینی  و دیگر فرماندهان برگزار شد، در بدو ورود با حضور در مرقد مطهر امام زاده هاشم(ع) به مقام شامخ شهدای گمنام این پایگاه ادای احترام کرد.

سپس با بازدید از قسمت های مختلف پایگاه شهید یاسینی ودیدار با کارکنان فنی و خلبانان، توان رزمی و عملیاتی این پایگاه را مورد ارزیابی قرار داد.



برچسب‌ها:
[ شنبه 30 آبان 1394برچسب:بازدید ، پایگاه شکاری ، نیروی هوایی ، خبیر, ] [ 17:28 ] [ رحیم ]
[ ]

یادواره 400 شهید ارتش در شمال شرق تهران برگزار شد

نخستین یادواره بیش از 400 شهید ارتش در منطقه شمال شرق تهران برگزار شد.

نخستین یادواره بیش از 400 شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق تهران با همت نیروی زمینی ارتش، نیروی مقاومت بسیج حوزه 169 پیامبر اعظم(ص) ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) و اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، در این یادواره که در مرکز آموزش پشتیبانی نزاجا و با حضور امیر سرتیپ دوم کاظمی، رئیس امور ایثارگران نیروی زمینی ارتش، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) و جمعی از فرماندهان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد، ضمن تجدید میثاق با شهدای گرانقدر ،تعدادی از خانواده های شاهد حاضر در مراسم با اهدای لوح یادبود و هدیه تجلیل شدند.



برچسب‌ها:
[ شنبه 30 آبان 1394برچسب:یادواره ، شهدا ، نیروی زمینی ، خبیر, ] [ 17:18 ] [ رحیم ]
[ ]

فرمانده کل ارتش از ارتقای توانمندی های عملیاتی پایگاه وحدتی دزفول تقدیر کرد

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی در بازدید از پایگاه شکاری وحدتی دزفول از تلاش های انجام شده در راستای ارتقای توانمندی های تجهیزاتی و عملیاتی این پایگاه تقدیر کرد.

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی در بازدید از پایگاه شکاری وحدتی دزفول از تلاش های انجام شده در راستای ارتقای توانمندی های تجهیزاتی و عملیاتی این پایگاه تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی، فرمانده کل ارتش و هیئت همراه با حضور در  در پایگاه شکاری وحدتی دزفول، ضمن بازدید از بخش های مختلف این پایگاه، با فرماندهان، کارکنان و خانواده های ساکن در این پایگاه دیدار کرد.

فرمانده کل ارتش در این بازدید، ضمن ابلاغ تدابیر لازم به فرماندهان، خلاقیت های راهبردی و فناورانه کارکنان فنی و خلبانان این پایگاه را ارزشمند و قابل تقدیر توصیف کرد.

وی همچنین در نماز جماعت مغرب و عشاء کوی سازمانی پایگاه وحدتی حضور یافت و با کارکنان و خانواده های این پایگاه دیدار و گفت و گو نمود.



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 28 آبان 1394برچسب:نیروی هوایی ، ارتقا توانمندی ، خبیر, ] [ 19:15 ] [ رحیم ]
[ ]

موشک بهینه‌سازی «تاو» از بالگردهای هوانیروز شلیک شد

در جریان رزمایش محمد رسول‌الله(ص)3 بالگردهای هوانیروز با موشک‌های ارتقاء یافته تاو ستون زرهی نیروهای مهاجم را مورد هدف قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، با آغاز مرحله اصلی رزمایش محمد رسول‌الله 3 بالگردهای هوانیروز ضمن پشتیبانی از نیروهای پیاده و خودروهای زرهی خودی، با موشک‌های ارتقا یافته "تاو" ستون زرهی نیروهای مهاجم را مورد هدف قرار دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بُرد موشک‌های تاو هوانیروز را که از بالگردهای کبری شلیک می‌شود، بیش از چهار کیلومتر عنوان کرده است.

شلیک راکت به مواضع و استحکامات دشمن، بخش دیگری از اقدامات هوانیروز در این مرحله از رزمایش بود.

همچنین در جریان این رزمایش، پهپادهای نیروی زمینی ارتش اقدام به پرواز شناسایی بر فراز منطقه رزمایش کرده و تصاویر تهیه شده از منطقه را به‌صورت آن‌لاین در اختیار مراکز فرماندهی قرار دادند.



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 28 آبان 1394برچسب:هوانیروز ، توانمند ، موشک تاو ، خبیر, ] [ 19:8 ] [ رحیم ]
[ ]

مسئولان غربی با تولید تروریسم مار در آستین خود پرورش ‌دادند‌

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: غرب، عامل تولید فساد و تروریسم است و مسئولان غربی باید بدانند مار در آستین‌ خود پرورش دادند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: غرب، عامل تولید فساد و تروریسم است و مسئولان غربی باید بدانند مار در آستین‌ خود پرورش دادند.

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای دفاع از مملکت اسلامی تعارفی با کسی ندارند و به هر کسی که به این مملکت نظر چپ داشته باشد پاسخ کوبنده خواهند داد.

وی تصریح کرد: دشمن نیز با ما تعارف ندارد و اگر توان نابودی ما را داشت تاکنون اقدام کرده بود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: اینکه دشمن تاکنون نتوانسته در مقابل ایران، دست از پا خطا کند، نشان دهنده این است که به خوبی توان بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را درک کرده است.

صالحی در ادامه عنوان کرد: امروز تروریسم در منطقه به عناوین مختلفی چون القاعده، طالبان، دزدان دریایی سومالی و داعش ظهور کرده و باید در این زمینه آگاه بود.

وی در پایان، به اوضاع منطقه و حوادث تروریستی فرانسه اشاره کرد و گفت: غرب، عامل تولید فساد و تروریسم است و مسئولان غربی باید بدانند مار در آستین ‌خود پرورش دادند و حالا گریبان خودشان را گرفته است.



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 28 آبان 1394برچسب:ارتش ، امنیت ،خبیر, ] [ 19:2 ] [ رحیم ]
[ ]

رهبر انقلاب پرچمدار و فرمانده عملیات آزاد سازی سوسنگرد بود

امیر سرتیپ دوم سید تراب ذاکری از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: رهبر فرزانه انقلاب، پرچمدار و فرمانده عملیات آزاد سازی سوسنگرد بود.

امیر سرتیپ دوم سید تراب ذاکری از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: رهبر فرزانه انقلاب، پرچمدار و فرمانده عملیات آزاد سازی سوسنگرد بود.

به گزارش روابط عمومی ارتش، این مطلب را ذاکری در آئین رونمایی از کتب مجموعه مقالات سلسله عملیات های غرب خوزستان که صبح امروز در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد بیان کرد.

سرتیپ دوم ذاکری در ادامه با تشریح عملیات آزاد سازی سوسنگرد، به اهداف رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی پرداخت و افزود: صدام و ائتلاف بزرگی که از آن حمایت می کردند اهدافی همچون اشغال خوزستان، ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجزیه ایران اسلامی را در ذهن خود می پروراندند که البته به هیچ کدام از اهدافشان نرسیدند.

وی در ادامه به تبیین نقش و جایگاه رهبر فرزانه انقلاب در به ثمر نشستن عملیات آزاد سازی سوسنگرد پرداخت و تأکید کرد: مقام معظم رهبری پرچمدار و فرمانده عملیات آزاد سازی سوسنگرد بودند و با تدبیر و هوشیاری ایشان عملیات آزاد سازی این شهر به موقع انجام شد و اهواز از خطر سقوط نجات یافت. 



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 25 آبان 1394برچسب:ارتش ، سوسنگرد ،پرچمدار ، خبیر, ] [ 18:55 ] [ رحیم ]
[ ]

گلی تقدیم به امام (مصاحبه)

فرج الله مهدی نیا ، رضا مهدی نیا

فرج الله مهدی نیا خود آزاده است و با نام فرزند شهیدش رضا شناخته می شود و افتخار پدری عباس، جانباز25 درصد را دارد. وی که خود یک ارتشی بازنشسته است در زمان درگیری کردستان هشت ماه اسارت کشیده و دو فرزندش را نثار اسلام و میهن کرده است.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 آبان 1394برچسب:شهادت ، افتخار ، خبیر, ] [ 18:50 ] [ رحیم ]
[ ]

امنیت کامل زائران اربعین برقرار خواهد شد

فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص امنیت زائران اربعین حسینی خاطرنشان کرد: یکان‌های نظامی که مسئولیت حفظ امنیت مرزهای را به عهده دارند جهت برقراری امنیت زائران وارد صحنه شده‌اند و خوشبختانه همدلی خوبی میان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برقرار است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص امنیت زائران اربعین حسینی خاطرنشان کرد: یکان‌های نظامی که مسئولیت حفظ امنیت مرزهای را به عهده دارند جهت برقراری امنیت زائران وارد صحنه شده‌اند و خوشبختانه همدلی خوبی میان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برقرار است.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه بازدید از منطقه یال‌عباس تربت جام محل برگزاری تمرین رزمی نزاجا اظهار داشت: امروز با چهره تازه‌ای از تهدیدات در فضای جنگ‌های نیابتی مواجه هستیم که بازیگران آن گروه‌های تکفیری هستند.

وی افزود: در راستای مقابله با دشمن، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکتیک‌ها و سلاح‌های مجهزی را پیش‌بینی کرده و در همین راستا اولین رزمایش واکنش سریع را ماه گذشته در غرب کشور برگزار کردیم و پس از شناخته شدن نقاط ضعف و قوت در حال برگزاری تمرین رزمی دیگری در منطقه شرق کشور در دو قالب دفاعی و امنیتی و متناسب با فضای امنیتی کشور هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز بخشی از گروهک های تکفیری در شمال افغانستان هستند و علاقه‌مند نزدیکی به مرزهای ایران می باشند ولی ملت ایران هم مطمئن باشد که فرزندانشان در ارتش، سپاه و نیروی انتظامی آماده هستند و هرگونه اقدام احتمالی دشمنان را قبل از رسیدن به مرزها خنثی خواهند کرد.

وی هدف از برگزاری رزمایش‌ها  و تمرینات رزمی را ارتقاء قدرت دفاعی ذکر کرد که ضمن بالا بردن ظرفیت ها و توانمندی های نیروهای مسلح به مردم اطمینان‌بخشی می‌دهد و همچنین به کسانی هم که خیال خام در سر دارند هشدار جدی می‌دهد که در صورت هر گونه اقدام احمقانه علیه ایران اسلامی با پاسخ جدی و کوبنده نیروهای مسلح کشور مواجه خواهند شد.

امیر پوردستان در در رابطه با بحث امنیت زائران اربعین حسینی خاطرنشان کرد: تمامی یکان‌های نظامی جهت برقراری امنیت زائران پیاده اربعین حسینی وارد صحنه شده‌اند و خوشبختانه همدلی خوبی میان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برقرار است.



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 25 آبان 1394برچسب:ارتش ، امنیت ، اربعین ، خبیر, ] [ 18:39 ] [ رحیم ]
[ ]

کاریکاتورعربستان در خدمت اسرائیل

کاریکاتور,دانلود عکس,دانلود کاریکاتور,عکس کاریکاتور,شیطان,آمریکا,اسرائیل,عربستان سعودی,ملک سلمان,دشمن،راحت طلب،عباس گودرزی



برچسب‌ها:
[ جمعه 22 آبان 1394برچسب:کاریکاتور , آل سعود , خبیر, ] [ 18:54 ] [ رحیم ]
[ ]

نیروی هوایی با اقتدار کامل از کیان اسلامی دفاع خواهد کرد

امیر سرتیپ خلبان برخور گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هر زمانی که مصلحت اقتضا کند، با اقتدار کامل، آمادگی دفاع از میهن اسلامی، قرآن و مردم را دارد.

امیر سرتیپ خلبان برخور گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در هر زمانی که مصلحت اقتضا کند، با اقتدار کامل، آمادگی دفاع از میهن اسلامی، قرآن و مردم را دارد.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی، امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی نهاجا در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول، آمادگی نیروهای مسلح جمهوی اسلامی ایران را در اوج خود خواند و گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هر زمانی که مصلحت اقتضا کند، با اقتدار کامل، آمادگی دفاع از میهن اسلامی، قرآن و مردم را دارد.

وی انس و مودت کارکنان نیروهای هوایی با قرآن را موجب بصیرت، تقویت روحیه ایثار، شهادت طلبی و مبارزه با استکبار خواند و افزود: نیروی هوایی مقتدر ارتش جمهوری اسلامی ایران، درس استکبار ستیزی و ظلم ستیزی را از قرآن آموخته و با مسلح شدن رزمندگان و خلبانان به سلاح قرآن، در مقابل مسکتبران جهانی با قدرت و قوت مبارزه خواهد کرد.

او، روحیه شهادت طلبی را رمز قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواند و ادامه داد: شهادت در راه باعزت آرمان های انقلاب اسلامی موجب افتخار همه رزمندگان نیروهای مسلح است و خلبانان تیزپرواز ما نیز با آشنایی بیشتر به آموزه های قرآنی در میادین سخت نبرد آماده تر از گذشته هستند.



برچسب‌ها:
[ ]

بزرگترین دستاورد ارتش، امنیت و بازدارندگی برای ایران اسلامی است

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تشکیل دوره رزم مقدماتی مشترک درجه داری ارتش جمهوری اسلامی ایران برکات بسیاری برای کشور و ارتش دارد.

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تشکیل دوره رزم مقدماتی مشترک درجه داری ارتش جمهوری اسلامی ایران برکات بسیاری برای کشور و ارتش دارد.

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی در مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه (ع) نزاجا با اشاره به نقش تعیین کننده درجه داران در تربیت جوانان کشورمان گفت: تعداد زیادی از جوانان ایران اسلامی تحت مدیریت درجه داران و افسران قرار می گیرند و اگر افسران و درجه داران تربیت صحیح و اسلامی داشته باشند، جوانان خوبی را به جامعه تزریق خواهند کرد و این پیامدهای ارزشمندی خواهد داشت.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه اظهار داشت: اگر مردم فرزندان خود را با خیال آسوده به سربازی بفرستند؛‍‍ یعنی درجه داران ارتش مربیان خوبی برای فرزندان آنان هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه گفت: بزرگترین دستاورد ارتش برای ایران اسلامی امنیت و بازدارندگی می باشد و امروز که تمام منطقه در آتش فتنه می سوزد، ایران جزیره ثبات و امنیت در منطقه است و دشمنان می‌دانند اگر کسی کوچکترین خدشه‌ای به ایران اسلامی وارد سازد باید انتظار محکم‌ترین پاسخ‌ها را داشته باشد.

امیر سرتیپ موسوی در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: ایمان، دین، علم، مهارت و انضباط؛ برای یک نظامی امتیاز بوده و نرده‌بان اصلی رشد و ترقی در ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

 



برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 20 آبان 1394برچسب:دستاورد ارتش ،رزم مقدماتی ، خبیر, ] [ 18:36 ] [ رحیم ]
[ ]

اجرای تدابیر مقام معظم رهبری

دریادار سیاری در نخستین همایش کیفیت دفاعی گفت: اجرای تدابیر معظم له می تواند ما را در همه حوزه ها به ویژه در موضوع کیفی سازی که از موضوعات مورد اهتمام ویژه ایشان است به مقصود برساند

دریادار سیاری در نخستین همایش کیفیت دفاعی گفت: اجرای تدابیر معظم له می تواند ما را در همه حوزه ها به ویژه در موضوع کیفی سازی که از موضوعات مورد اهتمام ویژه ایشان است به مقصود برساند.

به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، فرمانده نیروی دریایی ارتش به مناسبت روز کیفیت دفاعی، در نخستین همایش کیفیت دفاعی طی سخنانی با بیان اینکه امروز محصولات صنعت دفاعی به شدت رقابتی و نسل فناوری‌ها به سرعت در حال تغییر است، گفت: تجهیزات به لحاظ کیفیت و مطلوبیت باید قابل اعتماد و متناسب با حوزه های دفاعی ایران طراحی و ساخته شود.

امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در برقراری امنیت و ارتقای توانمندی دفاع از مرزهای زمینی، دریایی، هوایی و آمادگی مقابله با هرگونه تهدید منطقه ای و فرامنطقه ای در تشریح دلایل دشمنی نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران، گفت: موقعیت ممتاز جغرافیای سیاسی، منابع سرشار انرژی و جهان بینی ایران اسلامی که مبتنی بر شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است، دلیل اصلی این تهدیدهاست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مأموریت وزارت دفاع در تولید قدرت سخت و نرم از ارتقای مهارت‌های نیروی انسانی و افزایش علم، دانش و مهارت به عنوان جنبه های کلیدی در مقابله با جنگ سخت دشمن یاد کرد.

سیاری با بیان اینکه امروز محصولات صنعت دفاعی به شدت رقابتی و نسل فناوری‌ها به سرعت در حال تغییر است، گفت: تجهیزات به لحاظ کیفیت و مطلوبیت باید قابل اعتماد و متناسب با حوزه های دفاعی جمهوری اسلامی ایران طراحی و ساخته شود و بتواند ضمن ایجاد فرصت غافلگیری، بازدارندگی موثر را ایجاد کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران با استناد به تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با ایشان، تصریح کرد: اجرای تدابیر معظم له می تواند ما را در همه حوزه ها به ویژه در موضوع کیفی سازی که از موضوعات مورد اهتمام ویژه ایشان است به مقصود برساند.



برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 20 آبان 1394برچسب:اجرای تدابیر ، همایش دفاعی ، دکتر سیاری ، خبیر, ] [ 18:33 ] [ رحیم ]
[ ]

کاریکاتور/ مفتی دربار سعودی:حجاج عمدا مردند

دانلود کاریکاتور,عکس کاریکاتور,کاریکاتور,واردات,منا,مفتی دربار سعود,فاجعه منا,آمار,200 میلیارد دلار

مفتی آل‌سعود بدون تسلیت گفتن به خانواده‌های داغدار قربانیان فاجعه دلخراش مشعر منا که بیش از هزار کشته به جا گذاشت، ضمن سرپوش گذاشتن بر بی‌کفایتی و سوءمدیریت حاکمان عربستان در برگزاری مراسم حج، حجاج بیگناه را مسئول و مقصر وقوع این حادثه دانست..

 



برچسب‌ها:
[ سه شنبه 19 آبان 1394برچسب:فاجعه دلخراش ، منا ، خبیر, ] [ 21:23 ] [ رحیم ]
[ ]

علت این همه عزاداری برای امام حسین (ع) چیست؟

چرا باید برای امام حسین(ع) که در 1400 سال پیش شهید شده اند، این قدر عزاداری کرد؟ 

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 آبان 1394برچسب:عزاداری ، امام حسین ع ، خبیر, ] [ 21:14 ] [ رحیم ]
[ ]

کاریکاتورنفوذ

کاریکاتور,دانلود عکس,دانلود کاریکاتور,عکس کاریکاتور,آمریکا,خانواده,تهدید,آزادی,استقلال,نفوذ،عباس گودرزی

امام خامنه ای:نفوذ فرهنگی و سیاسی خطرناکتر از نفوذ اقتصادی و امنیتی است.



برچسب‌ها:
[ سه شنبه 19 آبان 1394برچسب:کاریکاتور ، نفوذ ، خبیر, ] [ 21:12 ] [ رحیم ]
[ ]

رنگ آمیزی زیبای طبیعت در فصل پاییز

رنگ آمیزی زیبای طبیعت در فصل پاییز

در این گزارش نگاهی داریم به رنگ آمیزی زیبای طبیعت در کشورهای مختلف جهان، از ژاپن گرفته تا آمریکا، پس از آمدن فصل پاییز.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 آبان 1394برچسب:فصل پاییز , زیباترین فصل , فصل رنگارنگ , خبیر, ] [ 20:12 ] [ رحیم ]
[ ]

ایجاد اختلاف بین دولت و ملت از برنامه های دشمن است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه دشمنان در فضای پسا برجام به دنبال نفوذ در کشور هستند، گفت: ایجاد اختلاف بین دولت و ملت و تغییر ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی از برنامه های دشمن است.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 آبان 1394برچسب:اختلاف بین دولت و ملت ، برنامه دشمن ، خبیر, ] [ 19:47 ] [ رحیم ]
[ ]

رمزی که انسان را با امام حسین(علیه السلام) محشور می کند

امام حسین

چرا سوره ی مبارکه ی فجر چنین پیوند محکمی با امام حسین علیه السلام دارد؟ تا جایی که انس با این سوره و مداومت بر تلاوتش، مقام عظیم و درجه بهشت را به ارمغان می آورد!



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 آبان 1394برچسب:امام حسین ع ، شفاعت ، سوره فجر ، خبیر, ] [ 19:41 ] [ رحیم ]
[ ]

بازآماد(اورهال) هواپیماهای F14، F7 و هواپیمای آموزشی PC7

متخصصان و کارکنان فنی گردان بازآماد پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان دو فروند جنگنده F14 و F7 و یک فروند هواپیمای آموزشی PC7 را بازآماد کردند.

متخصصان و کارکنان فنی  گردان بازآماد پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان دو فروند جنگنده F14   و F7 و یک فروند هواپیمای آموزشی PC7 را بازآماد کردند.

این متخصصان با صرف بیش از 5/1 سال کار و تلاش مستمر توانستند جنگنده F14 را پس از سالها زمین گیری باز آماد کنند.

همچنین این کارکنان متخصص، هواپیمای F7 را نیز پس از صرف بیش از 30 هزار نفر ساعت کار و تلاش مستمر بازآماد کردند.

شایان ذکر است هواپیمای آموزشی PC7 نیز دیگر هواپیمایی بود که پس از صرف پنج هزار نفر ساعت کار، بازآماد شدگفتنی است این هواپیماها پس از انجام پروازهای آموزشی به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش پیوستند.



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 18 آبان 1394برچسب:نیروی هوایی ، توانمندی ، تخصص ، تجربه ، خبیر, ] [ 19:22 ] [ رحیم ]
[ ]

جهاد در رکاب امام غائب !

امام زمان

آنهایی كه به جای حرف و ادعا، در مقام عمل، پیروی خود را نشان دادند، و در زمان فتنه ها از امام خود جدا نشدند همانها یاران واقعی در جنگها، سختی ها و تلخی ها بودند.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ جمعه 15 آبان 1394برچسب:حکومت جهانی , حضرت مهدی عج , جهاد , خبیر, ] [ 11:47 ] [ رحیم ]
[ ]

اولین همایش سیاسی مشترک فرماندهان و استادان دانشگاه های افسری ارتش برگزار شد

اولین همایش سیاسی مشترک فرماندهان و استادان دانشگاه های افسری آجا به همت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سالن همایش های دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی برگزار شد.

 اولین همایش سیاسی مشترک فرماندهان و استادان دانشگاه های افسری آجا به همت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سالن همایش های دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و جمعی از فرماندهان ارشد آجا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش؛ سرهنگ اکرمی نیا، معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و دبیر این همایش با اشاره به اهداف و محورهای همایش گفت: افزایش بصیرت و ارتقای سطح آگاهی های سیاسی کارکنان و فرماندهان آجا به عنوان گروه مرجع و تأثیرگذار، تقویت همگرایی و وحدت رویه در اجرای برنامه های آگاه سازی سیاسی در سطح ارتش، تعامل و تبادل نظر فرماندهان و استادان در خصوص موضوعات فرهنگی و بررسی آخرین تحولات منطقه؛ از جمله اهداف و محورهای برگزاری این همایش است.

شایان ذکر است در پایان این همایش از استادان برگزیده ارتش تقدیر شد.



برچسب‌ها:
[ جمعه 15 آبان 1394برچسب:همایش ، فرماندهان و اساتید ارتش ، خبیر, ] [ 11:41 ] [ رحیم ]
[ ]

عزاداری ماه محرم در شمال کشور

rrza_6_(2).jpg

در شمال کشور هم مثل دیگر جای جای کشور عزیزمان عزاداری امام حسین (ع) انجام می گیرد از جمله جاهایی که در شمال کشور مراسم عزاداری امام حسین (ع) بصورت پرشور انجام می گیرد روستاهای سرسبز آن است.در اینجا گوشه ای از  عزاداری سال 94 که در یکی از روستاهای دیدنی و توریستی شمال بنام  روستای پوروا از توابع شهرستان نکا انجام گردید را به تصویر کشیدیم که برای شما کاربران عزیز به نمایش گذاشته می شود.لطفا نظر یادتون نرود.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 13 آبان 1394برچسب: عزاداری امام حسین ع , شمال کشور , پورواء , خبیر , , ] [ 20:42 ] [ رحیم ]
[ ]

گوشه و کنار برج میلاد تهران

برج میلاد

بدون شک کسی نیست که برج میلاد را ندیده و یا درباره آن نشنیده باشد.ششمین برج بلند مخابراتی دنیا که بزرگراه همت و بزرگراه حکیم،از دو طرف  آن را در بر گرفته اند.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 13 آبان 1394برچسب:برج میلاد ، رستوران گردان ، برج مخابراتی ، خبیر, ] [ 19:28 ] [ رحیم ]
[ ]

دومین همایش مشترک پدافند جامع (عامل و غیرعامل) برگزار شد

دومین همایش مشترک پدافند جامع(عامل و غیرعامل) با عنوان پدافند عامل و غیرعامل، همدلی و همزبانی و موضوع مصونیت بخشی زیر ساخت‌های حیاتی، حساس و مهم کشور برگزار شد



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 13 آبان 1394برچسب:پدافند غیر عامل ، نیرو های مسلح ، خبیر, ] [ 19:21 ] [ رحیم ]
[ ]

بدون شرح

etal_1.jpg

 

3hqq_2.jpg

 

gvrv_3.jpg

 



برچسب‌ها:
[ سه شنبه 12 آبان 1394برچسب:بدون شرح , خبیر, ] [ 22:4 ] [ رحیم ]
[ ]

موشک عماد بر سر عناد دشمنان

موشک

کمتر کسی است که نداند یکی از عوامل بازدارنده حمله دشمنان ایران به ایران توان نظامی بالاست. ابرقدرت های جهان، توان نظامی بالایی دارند و همواره این توان نظامی را به رخ می کشند و این به رخ کشیدن یکی از اصول نظامی است...



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 12 آبان 1394برچسب:موشک های ایرانی , عزت و اقتدار ایران , خبیر, ] [ 20:7 ] [ رحیم ]
[ ]

استکبار ستیزی و فلسفه شعار مرگ بر آمریکا ریشه در آرمان های انقلاب دارد

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای ضمن گرامیداشت 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تأکید کرد: اصل استکبار ستیزی ریشه در آرمان های انقلاب اسلامی دارد و فلسفه شعار مرگ بر آمریکا هرگز از اذهان ملت شهید پرور ایران اسلامی پاک نخواهد شد

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای ضمن گرامیداشت 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تأکید کرد: اصل استکبار ستیزی ریشه در آرمان های انقلاب اسلامی دارد و فلسفه شعار مرگ بر آمریکا هرگز از اذهان ملت شهید پرور ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

به گزارش روایط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه با اشاره به سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 آمده است: این اتفاقات نشان می دهد که ملت ایران حاضر است برای رسیدن به اهداف و آرمان های والای انقلابش با تمام هستی خود در میدان مبارزه با استکبار حاضر شود و پرچم مقاومت و ایستادگی را برای همیشه برافراشته نگاه دارد.

در ادامه این بیانیه تآکید شده است: اصل استکبار ستیزی ریشه در آرمان های انقلاب اسلامی دارد و شعار مرگ برآمریکا که بر گرفته از روح انقلابی و بازتولید رخ داد های مهم و آموزنده این ایام است هرگز از اذهان ملت شهید پرور ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

روابط عمومی ارتش دربخش دیگری از بیانیه خود، بازنمایی چهره واقعی آمریکا و اهداف آن در منطقه و جهان به ویژه در پسا تحریم را نیاز امروز جامعه دانسته و تصریح کرده است: تهدیدات و  راه های نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمنان در ایام پس از مذاکرات هسته ای و برجام باید جدی انگاشته و هوشمندانه با آن رفتار شود.

در پایان این بیانیه، روابط عمومی ارتش، مقاومت ملت ایران در برابر زیاده خواهی و زورگویی ها را نشأت گرفته از نهضت عاشورا عنوان و اعلام داشته است: فرزندان عاشورایی ملت در ارتش به همراه ملت سرافراز ایران اسلامی با تأسی به مولا و رهبر دوراندیش خود، در برابر نظام سلطه و استکبار ایستاده و آماده جانفشانی در امتداد فرهنگ سرخ عاشورایی هستند.



برچسب‌ها:
[ سه شنبه 12 آبان 1394برچسب:آمریکا دشمن شماره یک ، مرگ بر آمریکا ، خبیر, ] [ 20:3 ] [ رحیم ]
[ ]

توسعه همکاریهای دفاعی ایران و چین در حوزه هوایی

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همتای چینی خود دیدار و گفت وگو کرد و طرفین بر توسعه همکاریهای دفاعی دو کشور در حوزه هوایی تاکید کردند.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 12 آبان 1394برچسب:نیروی هوایی ، دیدار ، همکاری دوجانبه ، خبیر, ] [ 19:59 ] [ رحیم ]
[ ]

نماز قضایی که گناهان را می آمرزد

نماز

اى فرشتگان من به بنده من بنگرید که نمازى را که بر او واجب نساخته ام قضا می کند، گواه باشید که من البتّه گناهان او را آمرزیدم.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 11 آبان 1394برچسب:نماز شب ، آموزش گناهان ، خبیر, ] [ 19:46 ] [ رحیم ]
[ ]

باز آماد(اورهال) هواپیمای سی 130 در پایگاه شهید دوران

یک فروند هواپیمای ترابری سی 130 به همت متحصصین و کارشناسان نیروی هوایی ارتش در پایگاه هوایی شهید دوران بازآماد شد.

یک فروند  هواپیمای ترابری سی 130 به همت متحصصین و کارشناسان نیروی هوایی ارتش در پایگاه هوایی شهید دوران بازآماد شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی، این هواپیما پس از سالها  زمین گیری، با  صرف 30 هزار نفر ساعت کار توسط کارکنان متخصص و فنی پایگاه شهید دوران به طور کامل بازآماد شده و پس از انجام پرواز های آزمایشی، به ناوگان هوایی نیروی هوایی ارتش پیوست .

در مراسم پرواز این هواپیما که با حضور فرماندهان و مسئولین پایگاه شهید دوران انجام شد،  امیر سرتیپ دوم خلبان محمدی، فرمانده این پایگاه طی سخنانی گفت: به پرواز در آوردن هواپیمایی که سالها زمین گیر بوده  و آن هم در شرایط تحریم،  فقط از عهده  نیروهای متعهد،  توانمند و ولایت مدار برمی آید.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای کارکنان غیور نیروی هوایی، انجام  چنین کارهای ارزشمند در این شرایط را نوعی جهاد دانست.



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 11 آبان 1394برچسب:نیروی هوایی ، تخصص ، تعهد ، توانمندی ،خبیر, ] [ 19:42 ] [ رحیم ]
[ ]

ده شهر بسیار خطرناك جهان

ده شهر بسيار خطرناك جهان

همیشه گفته‌اند كه سفر انسان را پخته می‌كند. اما برخی سفرها برای انسان‌ها، فاجعه آفرین است. از همین رو اماكن، مناطق و شهرهایی هستند كه توصیه می‌شود انسانها كمتر به آنجا سفر كنند. پایگاه اینترنتی اربان تایتان فهرست ده شهر بسیار خطرناك جهان از نظر امنیتی را كه در آنها گلوله‌های واقعی از هر سو سرگردان هستند، به شرح زیر منتشر كرده است.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 10 آبان 1394برچسب:ده شهر برتر , شهرهای خطرناک , خبیر , ] [ 20:6 ] [ رحیم ]
[ ]

داستان جوانی که با امام حسین علیه السلام هدایت شد

هدایت امام حسین

داستان را وقتی برگشتیم برای آیة الله خوانساری تعریف کردیم... ایشان فرمودند: معلوم است که هنوز نوری در او هست ... حالا بیاوریدش تا او را چند کلامی نصیحت کنم ... به ایشان عرض کردیم: آقا کار تمام شد ...



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 10 آبان 1394برچسب:امام حسین ع , کشتی نجات , چراغ هدایت , خبیر, ] [ 19:37 ] [ رحیم ]
[ ]

چرا اضطراب می گیرید؟

اضطراب

بعضی از ما انسان ها با کوچک ترین تغییرات محیطی و شرایط زندگی دچار اضطراب می شویم. برخی از افراد حتی با دیدن نزاع خیابانی و یا شنیدن صداهای بلند به شدت مضطرب و نگران می شوند. اگر شما هم از دسته ی افراد مضطرب هستید، به دلایل بروز آن توجه کنید. شاید راهی برای کنترل این مشکل خود بیابید.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 9 آبان 1394برچسب:اضطراب ، افسردگی ، خبیر, ] [ 20:55 ] [ رحیم ]
[ ]

عملیاتی شدن یگان های واکنش سریع در نزاجا

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش مشترک محرم ارتش، ارزیابی واقعی برای یگان های واکنش سریع نیروی زمینی بود

امیر سرتیپ ستاد احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع دانش پژوهان آموزشگاه‌های درجه داری ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه رزمایش مشترک محرم ارتش، ارزیابی واقعی برای یگان های واکنش سریع نیروی زمینی بود، گفت: این رزمایش بسیار خوب برگزار شد و یگان‌های نیروی زمینی ارتش نشان دادند که از قابلیت‌های بسیار بالا و انعطاف پذیری برخوردار هستند و اکثر نیروهای شرکت کننده در رزمایش محرم یگان های واکنش سریع بودند که مورد ارزیابی قرار گرفتند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به هماهنگی‌های بین یگان‌های واکنش سریع، زرهی و توپخانه اشاره کرد و گفت: در این رزمایش هماهنگی بین آتش های پشتیبانی توپخانه، هوانیروز و سایر یگان‌ها در سطح بسیار خوب و قابل قبولی بود. همچنین هوانیروز در پشتیبانی آتش و تخلیه مجروح در سریع ترین زمان ممکن، موفق عمل کرد.

وی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در رزمایش مشترک محرم، در حوزه تهدیدات در فضای ناهمطراز و جنگ های نیابتی توانسته است با عملکرد خوب و آمادگی رزمی بالای یگان های شرکت کننده به تمامی اهدافی که مورد نظر بود، برسد.

امیر پوردستان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا درحال حاضر فقط 5 یگان در سطح نیروی زمینی ارتش به عنوان نیروی‌های واکنش سریع شناخته می شوند، گفت: این ها بخشی از یگان‌های نیروی زمینی هستند که تحت عنوان واکنش  سریع عملیاتی شده‌اند، در حال حاضر ما در تمامی یگان‌های نیروی زمینی ارتش نیروهای واکنش سریع را داریم و اینها از قابلیت بسیار خوبی برخوردار هستند و تمامی آیین نامه‌ها، سلاح‌ها، تکنیک ها و تاکتیک های عملیاتی را برای آن ها متناسب با تهدیدات مهیا ساخته ایم.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی برای حضور در عرصه فضای جنگ های نیابتی آمادگی لازم را دارد و یگان های نیروی زمینی ارتش نشان دادند که از قابلیت بسیار بالا و انعطاف پذیری خوبی برخوردار هستند.



برچسب‌ها:
[ شنبه 9 آبان 1394برچسب:نزاجا ، واکنش سریع ،خبیر, ] [ 20:44 ] [ رحیم ]
[ ]

ترس بیهوده از مرگ!

ترس از مرگ

آدمی در طول زندگی در این دنیا، همه چیز را از آن خود می داند و به آن ها دل می بندد؛ در حالی که مالک حقیقی خداست. این دلبستگی ها سبب می شود از مرگ غافل شده و اگر هم به آن بیندیشد، از آن بترسد. وقتی دنیا و نعمت هایش، مهار دل آدمی را به دست گیرد، در حقیقت دل را که از نظر مرتبه وجودی بالاتر است، به حد خود تنزل داده است.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ جمعه 8 آبان 1394برچسب:ترس بیهوده ، توکل بر خدا ، مرگ ، خبیر, ] [ 19:8 ] [ رحیم ]
[ ]

بی شرفی در حد اعلا!!!!

افسران - بی شرفی در حد اعلا



برچسب‌ها:
[ جمعه 8 آبان 1394برچسب:فرمان رهبری ،بصیرت ، خبیر, ] [ 19:2 ] [ رحیم ]
[ ]

34 سال پیش امام خمینی ره در چنین روزی چه گفت:

افسران - 34 سال پیش امام خمینی ره در چنین روزی چه گفت:

 



برچسب‌ها:
[ جمعه 8 آبان 1394برچسب:امام خمینی ، دور اندیشی، خبیر, ] [ 19:0 ] [ رحیم ]
[ ]

قهرمانی نیروی زمینی ارتش در مسابقات چوگان کشور

در چهارمین دوره مسابقات چوگان قهرمانی کشور «جام ورزش» که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، تیم چوگان نیروی زمینی ارتش به مقام قهرمانی دست یافت.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ جمعه 8 آبان 1394برچسب:نیروی زمینی ، چوگان ، ورزش بومی ، خبیر, ] [ 18:48 ] [ رحیم ]
[ ]

بررسی لعن های زیارت عاشورا

لعن عاشورا

زیارت عاشورا به عنوان تنها زیارتی است که دارای بیشترین فرازهای تبرّی (برائت جستن) است، و می تواند آغازی برای عارفان سالک یا رهروان مبتدیِ این راه باشد.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 6 آبان 1394برچسب:زیارت عاشورا ، برائت جستن ، لعن های خاص ، خبیر, ] [ 20:5 ] [ رحیم ]
[ ]

تلاش آمریکا، تبدیل کردن برجام به ابزاری برای مهار راهبردی ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تلاش آمریکا تبدیل کردن برجام به ابزاری برای مهار راهبردی ایران و همچنین ایجاد زیر ساختی برای نفوذ در کشور به بهانه فضای پسا برجام است.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 6 آبان 1394برچسب:آمریکا , مهار راهبردی , برجام , خبیر, ] [ 18:56 ] [ رحیم ]
[ ]