ناوگروه سی و هفتم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت

او گروه سی و هفتم نیروی دریایی ارتش پس از پایان ماموریت 39 روزه خود در آبهای بین المللی در بندرعباس پهلو گرفت.

ناو گروه سی و هفتم نیروی دریایی ارتش پس از پایان ماموریت 39 روزه خود در آبهای بین المللی صبح امروز یکشنبه در بندرعباس پهلو گرفت و مورد استقبال جانشین فرمانده نیروی دریایی و جمعی از فرماندهان این نیرو قرار گرفت.

فرمانده ناوگروه سی وهفتم نیروی دریایی ارتش در آئین استقبال رسمی از بازگشت این ناو گروه در جمع خبرنگاران گفت: این ناو گروه در مدت ماموریت خود حدود یکهزار و 400 کشتی تجاری و نفتکش را اسکورت و رهگیری کرد و در این مدت چهار درگیری با دزدان دریایی داشته که دو کشتی تجاری و دو نفتکش از دست دزدان دریایی نجات یافتند.

امیر دریادار رضا عباسی، با اشاره به پنج هزار و 500 مایل دریایی طی شده توسط این ناوگروه، افزود: این ناوگروه که دارای 350 نفر نیرو بود از ناوشکن رزمی جمهوری اسلامی سبلان و ناو پشتیبانی تُنب تشکیل می شد.

وی خاطر نشان کرد: حضور در دریاهای آزاد علاوه بر اینکه نشانه اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران است، این پیام را نیز دارد که برای برقراری امنیت نیازی به حضور نظامی کشورهای دیگر نیست.

جانشین منطقه یکم نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: همچنین در مدت یاد شده از بندرسلاله کشور عمان بازدید داشته و ابلاغ کننده پیام صلح و دوستی ملت و کشور ایران برای مردم آن سرزمین بودیم.

جانشین فرماندهی منطقه یکم نداجا افزود: ناوگروه 38 ارتش جمهوری اسلامی پس از رزمایش ولایت 94 به ماموریت آب های آزاد اعزام خواهد شد.

وی اظهار داشت: ناوگروه 38 دانشجویی بوده و اهداف آموزشی ، اطلاعاتی و عملیاتی را دنبال خواهد کرد که متشکل از ناو جمهوری اسلامی بوشهر، ناو لاوان و ناوشکن بایندر خواهد بود.

 

 



برچسب‌ها:
[ ]

عربستان ظرف 3 سال ورشکست می‌شود

تحلیلگران می‌گویند اگر قیمت نفت کمتر از 40 دلار در هر بشکه بماند عربستان ظرف سه سال ورشکست خواهد شد.

پایگاه خبری برت‌بارت برآورد کرد اگر قیمت نفت کمتر از 40 دلار بماند ذخایر ارزی عربستان در پایان امسال به 623 میلیارد دلار خواهد رسید و سالانه حدود 150 میلیارد دلار کاهش می‌یابد.

با توجه به اینکه عربستان برای ادامه دادن به تجارت نفتی خود به دستکم 250 میلیارد دلار احتیاج دارد، این کشور ظرف سه سال ورشکست خواهد شد.

صندوق بین‌المللی پول اعلام کرده ذخایر ارز خارجی 750 میلیارد دلاری عربستان رسما با 115 میلیارد دلار کاهش در 15 ماه گذشته به 635 میلیارد دلار رسیده است.

صندوق بین‌المللی پول پیشتر پیش‌بینی کرده بود که با این روند عربستان تا سال 2020 ورشکست خواهد شد.

با توجه به بودجه 294 میلیارد دلاری عربستان در سال 2014 این کشور دچار کسری بودجه 14.4 میلیارد دلاری (پنج درصد تولید ناخالص داخلی) شد، اما با توجه به اینکه هزینه‌های عربستان تقریبا تغییر نکرده و قیمت نفت خام از بالای 100 دلار در هر بشکه به متوسط بشکه‌ای 49 دلار در سال 2015 سقوط کرد، کسری بودجه عربستان به رقم قابل توجه 98 میلیارد دلار افزایش یافته است.

 


برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 17 دی 1394برچسب:عربستان ، ورشکست ، نفت ، خبیر, ] [ 20:45 ] [ رحیم ]
[ ]

کاریکاتورجیبوتی کجایی؟

کاریکاتور،نقشه،ذره بین،آفریقا،آل سعود،سعودی،قطع رابطه،1شهرایران،حقیر،کوچک،جیبوتی،عباس گودرزی،



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 17 دی 1394برچسب:جیبوتی ، کاریکاتور ، خبیر, ] [ 20:42 ] [ رحیم ]
[ ]

تصاویر سرداران و شهدای شاخص

شهید عباس بابایی,شهید بابایی,خلبان,هواپیما,جنگنده,فانتوم,اف 14,تصویر سازی,عباس گودرزی,عید قربان,جنگ تحمیلی



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 14 دی 1394برچسب:تصویر , شهدای شاخص , خبیر, ] [ 18:55 ] [ رحیم ]
[ ]

۷ راهکار برای تشویق دختران به حجاب

۷ راهکار برای آشنایی فرزندان با مقوله حجاب وجود دارد که رعایت هرکدام می تواند برای تربیت فرزندان در این زمینه بسیار راهگشا باشد. در ادامه این هفت کلید طلایی برای تشویق کودکان به حجاب ارائه می شود.

اینفوگرافی,دانلود عکس,دانلود پوستر,عکس پوستر,حجاب,پوشش,دختر,راهکار,نه سالگی,لباس



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 14 دی 1394برچسب:حجاب , راهکار , تربیت , خبیر, ] [ 18:46 ] [ رحیم ]
[ ]

نابودی اسرائیل قطعی است

‌ امام خامنه ای :انشاءالله 25سال آینده چیزی به عنوان رژیم صهیونیستی وجود نخواهدداشت

سرزمین,کشور,ایران,آمریکا,امام خامنه ای,رژیم صهیونیستی،اسرائیل ,نابود،25سال،یهود,دانلود عکس,عکس پوستر,پوستر,دانلود پوستر



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 14 دی 1394برچسب:نابودی , اسراییل , 25 سال , خبیر, ] [ 18:42 ] [ رحیم ]
[ ]

کاریکاتورآل سعود دین ندارند مسلمانی پیش کش

کاریکاتور،اعدام،شهادت،شیخ نمر،نمر،شهادت،شهید،سعودی،آل سعود،فروپاشی آل سعود،وهابیت،



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 14 دی 1394برچسب:کاریکاتور ، آل سعود ، خبیر, ] [ 18:34 ] [ رحیم ]
[ ]

قدرت تخریب موشک‌های ایران افزایش می‌یابد

وزیر دفاع با بیان اینکه درصدد بهینه سازی موشک های بالستیک در جهات مختلف هستیم، گفت: دقت در اصابت، تخریب متناسب با هدف، بالا بردن توان انفجاری از برنامه های حوزه موشکی است.

وزیر دفاع با بیان اینکه درصدد بهینه سازی موشک های بالستیک در جهات مختلف هستیم، گفت: دقت در اصابت، تخریب متناسب با هدف، بالا بردن توان انفجاری از برنامه های حوزه موشکی است.

سردار حسین دهقان،  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: از زمان آغاز و در طول مذاکرات هسته ای بین جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 همواره بر این تاکید داشتیم که هیچ موضوعی، جزء بحث هسته‌ای، مورد مذاکره نخواهد بود، مباحث دفاعی مربوط به امنیت کشور است و پیرامون این موضوع رهبری، ملت و نظام، متناسب با شرایط، تصمیمات لازم را اتخاذ خواهند کرد.

وزیر دفاع گفت: در نامه اخیر ریاست محترم جمهوری تاکید بر این است که ضمن اینکه توان دفاعی خود را مورد مذاکره و معامله نمی دانیم، بر اساس اهداف و منافع ملی خود تصمیم می گیریم و به میزان نیاز خود، قدرت دفاعی کشور را توسعه و گسترش می دهیم.

دهقان با بیان اینکه در 2سال اخیر توان دفاعی جمهوری اسلامی چندین برابر شده است، تصریح کرد: بر اساس نامه ریاست محترم جمهور، جلسات متعددی را با مسئولین عملیاتی، فرماندهان نیروها و مسئولین در حوزه های موشکی داشتیم و مقرر شد برنامه های مناسبی را در کوتاه‌ترین زمان برای بالا بردن توان و قابلیت دفاعی و بالا رفتن قدرت بازدارندگی موثر به رغم خواسته نظام سلطه که درصدد محدودیت نظامی جمهوری اسلامی است توان موشکی جمهوری اسلامی ایران را توسعه می دهیم.

وزیر دفاع با بیان اینکه درصدد بهینه سازی موشک های بالستیک در جهات مختلف هستیم، افزود: دقت در اصابت، تخریب متناسب با هدف، بالا بردن توان انفجاری از برنامه های وزارت در حوزه موشکی است.

دهقان گفت: برد موشکها فعلا در حد اعلام شده قبلی است و در صورتی که تهدیدات فراتر از برد فعلی باشد، قادر هستیم با تکیه بر توان بالای فناورانه، انسانی و زیر ساخت های صنعت دفاعی هر نوع موشک با هر نوع ماموریتی را به جز ماموریت های کشتار جمعی  طراحی و تولید کنیم.

وزیر دفاع در پایان با بیان اینکه تحرک، قابلیت جابجایی سریع، روان سازی عملیاتی و ماندگاری، همواره در طراحی و تولید موشکها مورد توجه بوده است، افزود: موشک عماد نقطه آغازی در این زمینه بوده است و این روند با قدرت ادامه دارد.



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 14 دی 1394برچسب:توانمندی ، موشک بالستیک، ایران ، خبیر, ] [ 18:23 ] [ رحیم ]
[ ]

بیانیه ارتش در خصوص جنایت آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای، جنایت آل سعود در به شهادت رساندن عالم مؤمن ومظلوم، شیخ نمر باقرالنمر را محکوم کرد.

ارتش با صدور بیانیه ای جنایت آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر را محکوم کرد

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای، جنایت آل سعود در به شهادت رساندن عالم مؤمن ومظلوم، شیخ نمر باقرالنمر را محکوم کرد.

در این بیانیه جنایت آل سعود در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مجاهد، شیخ نمر باقرالنمر به شدت محکوم و تصریح شده است: اکنون زمان آن فرارسیده که دنیا در قبال این جنایت و دیگر جنایات این رژیم منحوس احساس مسئولیت کرده و پاسخی مناسب به آن بدهد.

در بخش دیگری از این بیانیه تأکید شده است: یقیناً، تبعات این اقدام ددمنشانه رژیم آل سعود به سرعت گریبان سیاستمداران آن خاندان را خواهد گرفت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان بیانیه خود باتبریک وتسلیت شهادت آیت الله نمر باقرالنمر به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و امت اسلامی آورده است: بدون تردید شهادت شیخ نمر وریختن خون به ناحق این روحانی جلیل القدر، وحدت امت اسلامی را بیش از پیش تقویت و زمینه سقوط و فروپاشی پایه های این رژیم تروریست پرور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 14 دی 1394برچسب:ارتش , بیانیه , شهادت نمر , خبیر, ] [ 18:20 ] [ رحیم ]
[ ]

اجرایی شدن طرح بزرگ قرآنی تنویر در ارتش

معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از اجرایی شدن طرح بزرگ قرآنی تنویر خبر داد.

معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اجرایی شدن طرح بزرگ قرآنی تنویر در سطوح مختلف کارکنان، همسران و فرزندان آجا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام سید داود موسوی، این خبر را در گردهمایی مسئولین و مربیان آموزش قرآن کریم آجا که صبح امروز با حضور امیر سرتیپ خرم طوسی، مشاور عالی فرمانده کل ارتش و در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، اعلام کرد.

معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی آجا در این گردهمایی، منظور از اجرای طرح بزرگ قرآنی تنویر را ایجاد زمینه انس، الفت و فرصت معنویت افزایی خانواده های کارکنان ارتش از طریق آموزش قرآن کریم و مفاهیم عالیه آن دانست و افزود: یکی از اهداف ما در این طرح، آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم با محوریت سوره های مفصل قرآنی است.

وی در پایان با بیان این که فراگیران این طرح کارکنان، همسران و فرزندان بالای 12 سال هستند تصریح کرد: شرکت کنندگان در دو مرحله در این طرح شرکت می کنند که در مرحله اول به صورت غیر حضوری و در مرحله دوم به صورت حضوری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.



برچسب‌ها:
[ شنبه 12 دی 1394برچسب:قرآن , ارتش , معنویت , خبیر, ] [ 16:42 ] [ رحیم ]
[ ]

حماسه نهم دی + پوستر

حماسه,نه دی,9 دی,فتنه,فتنه 88,فتنه گران,موسوی,کروبی,دانلود پوستر,عکس پوستر



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 10 دی 1394برچسب:حماسه , نهم دی ,روز بصیرت , خبیر, ] [ 13:59 ] [ رحیم ]
[ ]

زندگی نامه شهید سرلشگر محمد جعفر نصر اصفهانی

تصمیم گرفتم که هیچ گاه جبهه را ترک نکنم. نمیدانستم، وارد کدام گردان رزمی شوم. میان ارتش و سپاه تردید داشتم. تا اینکه درعالم رویا امام زمان(عج) را زیارت کردم. عرض کردم: «یا حجت ابن الحسن! آقاجان! دراین شرایط چه کنم؟ آقا با مهربانی فرمودند: ارتش به شما نیاز بیشتری دارد، به ارتش بروید. از همان روز تصمیم گرفتم وارد دانشگاه افسری بشوم. تا بتوانم همراه رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل بجنگم.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 9 دی 1394برچسب:زندگی نامه , شهدای ارتش , نصر اصفهانی , خبیر, ] [ 14:57 ] [ رحیم ]
[ ]

معنای انتظار امام عصر عج الله ...

افسران - معنای انتظار امام عصر عج الله ...

 



برچسب‌ها:
[ سه شنبه 8 دی 1394برچسب:انتظار ، رهبری ، خبیر, ] [ 16:56 ] [ رحیم ]
[ ]

روایت دیدار رهبر انقلاب اسلامی با خانواده‌ی شهیدِ آشوری «روبرت لازار»

«مسیحیان ایران از انقلاب و جنگ سربلند بیرون آمدند»

«حاج خانم! من یه معذرت‌خواهی به شما بدهکارم. کسی که قراره چند دقیقه دیگه تشریف بیارند منزل شما، آقای خامنه‌ای هستند...» جمله تمام نشده که اشک مادر جاری می‌شود. برادرها اما هنوز فرصت می‌خواهند که باور کنند؛ فرصتی در حد چند ثانیه. بغض آلفرد و آلبرت هم با اولین کلماتی که از دهانشان خارج می‌شود، می‌شکند...



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 7 دی 1394برچسب:حضرت آقا ، دیدار ، شهید مسیحی ، خبیر, ] [ 20:34 ] [ رحیم ]
[ ]

چرایی پیوستن جوانان اروپایی به داعش

داعش

یک نشریه غربی در گزارشی به بررسی علل و عوامل فردی و غیرفردی تأثیرگذار بر گرایش جوانان غربی به گروه تروریستی داعش پرداخته است.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 7 دی 1394برچسب:داعش ، دشمن اسلام ، خشونت ، شرارت ، خبیر, ] [ 19:52 ] [ رحیم ]
[ ]

نقش نیروی دریایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس

شاید وظیفة نهادهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی باشد که به حفظ میراث رویدادهای تاریخی تأثیرگذار در حافظه تاریخی کشور بپردازند ولی ما هم وظیفه داریم که مُنصفانه، نقش خودمان را به‌خوبی ایفا نمائیم. لذا برای ثبت و باقی ماندن افتخارات دفاع مقدس در افکار عمومی جامعه، باید فعّالیت مضاعفی توسط خودمان در این زمینه انجام گردد، تصوّر تاریخی در هر کشوری، حائز اهمیت است چون فقدان حافظه تاریخی، عدم وجود را اثبات می‌کند و تصوّر تاریخی هر کشور، در صورتی احیا می‌شود که آن ملّت، تصوّری روشن از تاریخ گذشته خود داشته باشد. 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 7 دی 1394برچسب:نیروی دریایی ارتش ، دفاع مقدس ، خبیر, ] [ 19:40 ] [ رحیم ]
[ ]

پنیر را با چی بخوریم با چی نخوریم؟

پنیر و گردو

در طب سنتی زمان خوردن برخی مواد غذایی و همچنین این که آن ها را با چی بخوریم و با چی نخوریم خیلی مهم است؛ یکی از این مواد غذایی پنیر است که در ادامه نکاتی را راجع به آن آورده ایم.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 6 دی 1394برچسب:پنیر ، طب سنتی ، خبیر, ] [ 21:3 ] [ رحیم ]
[ ]

تاريخچه پدافند هوايي در ايران از بدو تشكيل

اگر چه دورترين‌ يا قديمي‌ترين‌ نشانه‌ي‌ پدافند هوايي‌ در ايران‌، وجود آتشبار‌هاي ضد طياره‌ در نيروي‌ زميني‌ ارتش‌ و مجهز به‌ توپ‌هاي 57 ميلي‌متري‌ ساخت‌ كارخانه‌ بوفرس‌ سوئد مي‌‌باشد. اما  در واقع در سال‌ 1297 خورشيدي‌ پس‌ از ظهور هواپيما با قدرت‌ آتش‌ و احساس‌ خطر از سوي‌ آسمان‌ در جنگ‌ اول‌ جهاني  فكر دفاع‌ هوايي‌ در ايران‌ نيز به وجود آمده است. حكم‌ عمومي‌ قشوني‌ (فرمان‌ همگاني‌ ارتش‌) نمره‌ 1825 ماده‌ يك‌، نخستين‌ دليل‌ و نشانگر اين‌ است‌ كه‌ در سال‌ 1312 حداقل‌ دو آتشبار بنام‌ " آتشبار ضد طياره‌ " در نيروي‌ زميني‌ ارتش‌ ايران‌، مجهز به‌ توپ‌ 75 ميلي‌متري ساخت‌ كارخانه‌ بوفرس‌ سوئد وجود داشته ‌است.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 6 دی 1394برچسب:تاریخچه ، پدافند ارتش، خبیر, ] [ 20:55 ] [ رحیم ]
[ ]

چرا کودک، اول مامان و بابا می گوید؟

کودک

اغلب کودکان وقتی به عبارتی زبان باز می کنند ابتدا کلماتی مانند :" مامان" و " بابا" را بیان می کنند که همواره مورد توجه پدر و مادر قرار می گیرد. دراین که بیان کوتاه، شکسته و حتی ناکامل هر کدام از این کلمات لذت وافری را به والدین کودک تزریق می کند شکی نیست و البته این تنها بخش عاطفی و احساسی این حادثه ی کوچک اما در عین حال بزرگ زندگی کودک است.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 6 دی 1394برچسب:بابا ، مامان ، کودک ، خبیر, ] [ 20:39 ] [ رحیم ]
[ ]

مراقب جنگهای امروزی باشیم

افسران - مراقب جنگهای امروزی باشیم



برچسب‌ها:
[ جمعه 4 دی 1394برچسب:رهبری ، تهاجم فرهنگی ، خبیر, ] [ 19:1 ] [ رحیم ]
[ ]

شفای دختربچه‌ روسی درحرم حضرت معصومه(س)

یکی از خادمان حرم کریمه اهل‌بیت(ع) عنوان کرد: دختربچه روسی که از بچگی فلج بود در این حرم شفا یافت.

یکی از خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) بیان کرد: 7 سال پیش، دختر 6 ساله‌ای از کشور روسیه که از زمان تولد فلج بود به حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) مشرف شده بود و به لطف حضرت معصومه(س) شفا پیداکرد.

خانم «فاطمه خسروی» که ازسال ۸۳ به مدت ۱۱ سال خادم حرم بوده است اظهارکردکه کرامات زیادی را از حضرت دیده‌ام و حاجت‌های متعددی داشتم که برآورده شده است.

وی درجواب این سؤال که دلیل خادم شدنتان چه بود، گفت: هم خودم و هم مادرم علاقه زیادی داشتیم که خادم شویم اما این کارقسمت ما نشد تا سالی که مادرم فوت کرد و من روحیه بدی داشتم و همیشه به حرم می‌آمدم و درهمان سال با وجود اینکه شوهرم را به سختی راضی کردم، به عنوان خادم مشغول بکار شدم و خواهرم خواب دید که مادرم خادم حرم است و این مرا بسیار خوشحال کرد.

این خادم حرم کریمه اهل‌بیت(ع) افزود: همیشه آرزو داشتم قم زندگی کنم و از سال ۵۶ که ازدواج کردم قمی شدم و همیشه از این بابت خوشحالم، چون هر وقت دلم می‌گیرد به حرم می‌آیم و آرامش می‌گیرم.



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 3 دی 1394برچسب:کریمه اهل بیت ، شفا ، حضرت معصومه س ، خبیر, ] [ 19:31 ] [ رحیم ]
[ ]

شهید سرلشکر خلبان کشوری؛ ع‍ق‍‍اب‌ ت‍ی‍ز پ‍رو‌از ج‍ب‍‍ه‍ه‌‌ه‍‍ا‌ی‌ ج‍ن‍گ

اح‍م‍د ک‍ش‍ور‌ی‌ ت‍ی‍ر م‍‍اه‌ ۱۳۳۲، در خ‍‍ان‍و‌اده‌‌‌ا‌ی‌ م‍ت‍وس‍ط در ف‍ی‍روزک‍وه‌ چ‍ش‍م‌ ب‍ه‌ ج‍‍ه‍‍ان گ‍ش‍ود.

وی دور‌ان‌ دب‍س‍ت‍‍ان‌ و سه س‍‍ال‌ ‌اول‌ دب‍ی‍رس‍ت‍‍ان‌ ر‌ا ب‍ه‌ ت‍رت‍ی‍ب‌ در ک‍ی‍‍اک‍لا و س‍رپ‍ل‌ ت‍‍الار و س‍ه‌ س‍‍ال‌ ‌آخ‍ر ر‌ا در دب‍ی‍رس‍ت‍‍ان‌ ق‍ن‍‍اد ب‍‍اب‍ل‌ گ‍ذر‌ان‍د.

پ‍درش‌ ف‍رد‌ی‌ ش‍ج‍‍ا‌ع‌ و ظل‍م‌ س‍ت‍ی‍ز ب‍ود به طوری‍ک‍ه‌ به‌ ر‌غ‍م‌ ت‍ص‍د‌ی‌ پ‍س‍ت‌ ف‍رم‍‍ان‍د‌ه‍‍ی‌ ژ‌ان‍د‌ارم‍ر‌ی‌ در ی‍ک‍‍ی‌ ‌از ش‍‍ه‍ر‌ه‍‍ا‌ی‌ ش‍م‍‍ال، ب‍ه‌ م‍ب‍‍ارزه‌ ب‍‍ا س‍ردم‍د‌ار‌ان‌ زر و زور پ‍رد‌اخ‍ت‌ و در ن‍‍ه‍‍ای‍ت‌ م‍ج‍ب‍ور ب‍ه‌ ‌اس‍ت‍‍ع‍ف‍‍ا و ب‍ه‌ ک‍ش‍‍اورز‌ی‌ م‍ش‍‍غ‍ول‌ ش‍د.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 3 دی 1394برچسب:شهید کشوری ، عقاب تیزپرواز ، خبیر, ] [ 19:20 ] [ رحیم ]
[ ]

کاریکاتورحقوق بشر بهانه ای برای سلطه

کاریکاتور،دانلودکاریکاتور،حقوق بشر،سلطه،نفوذ،حقوق بشر آمریکایی،استعمار،فرهنگ



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 3 دی 1394برچسب:کاریکاتور ، حقوق بشر ، سلطه ، خبیر, ] [ 19:17 ] [ رحیم ]
[ ]

رزمایش مشترک ایران و عمان برگزار شد

رزمایش مشترک امداد و نجات دریایی جمهوری اسلامی ایران و کشور عمان در آب های خلیج فارس برگزار شد.

رزمایش مشترک امداد و نجات دریایی جمهوری اسلامی ایران و کشور عمان در آب های خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، در این رزمایش 11 فروند انواع شناور و 1200 نفر از کارکنان نیروی دریایی ارتش و سپاه، بنادر و دریانوردی و مرکز جست و جو و امداد و نجات دریایی سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان حضور دارند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دو فروند شناور عمانی هم در این رزمایش، امداد و نجات دریایی را تمرین می کنند.

امیر دریادار دوم حسین آزاد افزود: فرض این رزمایش حادثه دیدن یک فروند کشتی تجاری در آب های خلیج فارس است.

وی گفت: این شناور بصورت فرضی بر اثر آتش سوزی در حال غرق شدن است که نیروهای عملیاتی رزمایش متشکل از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و کشور عمان کشتی تجاری را از غرق شدن نجات می دهند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: این رزمایش با هدف توسعه همکاری بین دو کشور و ارتقای همکاری ها در مواقع ضروری برگزار می شود.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش تصریح کرد:تجربه یک دهه گذشته نشان داده تعامل کشورهای همسایه امنیت تردد و ایمنی دریانوردی وسلامت دریانوردان را تضمین می کند .

امیردریاداردوم آزاد تاکید کرد:نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بهره گیری از تجربه هشت سال دفاع مقدس، به برقراری امنیت دریایی کمک قابل توجهی کرده و تنها نیروی دریایی ارتش جهان است که موفق شده در رویارویی با دزدان دریایی، بدون تلفات طرفین ،کشتی ها را از دست دزدان دریایی آزاد کرده و گروگان ها را نجات دهد.

شایان ذکر است در رزمایش مشترک امداد و نجات دریایی، ناو پشتیبانی رزمی لاوان، ناوشکن جمهوری اسلامی دماوند و بالگردهای نداجا به همراه شناورهای عمانی، توان امداد و نجات خود را در عملیات نجات دریایی در شرق تنگه هرمز در خلیج فارس به نمایش گذاشتند.



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 3 دی 1394برچسب:رزمایش مشترک ، عمان ، ایران ، نداجا ، خبیر, ] [ 19:9 ] [ رحیم ]
[ ]

بدون اقتدار دریایی اقتصاد کشور آسیب می بیند

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تا کنون نتوانسته ایم از دریا و ظرفیت های بالای دریایی برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 3 دی 1394برچسب:اقتدار ، اقتصاد ، نداجا ،خبیر, ] [ 18:59 ] [ رحیم ]
[ ]