نمایشگاه راهیان نور پدافند هوایی در کرمانشاه افتتاح شد

نمایشگاه راهیان نور ویژه بازدید زائرین مناطق جنگی دفاع مقدس با حضور سرتیپ دوم کاظمی ارشد نظامی ارتش در غرب کشور و سایر فرماندهان و مسولین استانی در کرمانشاه افتتاح شد.

نمایشگاه راهیان نور ویژه بازدید زائرین مناطق جنگی دفاع مقدس با حضور سرتیپ دوم کاظمی ارشد نظامی ارتش در غرب کشور و سایر فرماندهان و مسولین استانی در کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از کرمانشاه؛ در این نمایشگاه سامانه ها و تجهیزلات راداری، موشکی و توپخانه ای پدافند هوایی به نمایش در آمده و زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس ضمن بازدید از این نمایشگاه با عملیات های پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس از زبان راویان حاضر در نمایشگاه آشنا خواهند شد.



برچسب‌ها:
[ شنبه 29 اسفند 1394برچسب:نمایشگاه ، راهیان نور ، پدافند هوایی ، خبیر, ] [ 7:49 ] [ رحیم ]
[ ]

کاریکاتور/ تشابه داعش و رژیم سعودی

دانلود کاریکاتور,عکس کاریکاتور,کاریکاتور,جلاد,آل سعود,سقوط,رژیم سعودی,اعدام,داعش

« هیچ تفاوتی بین اقدامات داعش و رژیم سعودی که از گروه های تروریستی در سوریه حمایت مالی و تسلیحاتی می کند وجود ندارد بنابراین این رژیم نمی تواند بخشی از جنگ برضد تروریسم باشد.»



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 17 اسفند 1394برچسب:کاریکاتور,داعش , عربستان , خبیر, ] [ 19:59 ] [ رحیم ]
[ ]

بدنه ارتش با امام(ره) بود و در پیروزی انقلاب به خوبی نقش آفرینی کرد

 انقلابی در ایران شکل گرفت که سرآغاز راهی بود که راه سعادت بشری را مشخص می‌کرد. انقلابی که توانسته بود در عالم تحولی ایجاد کند و قدرت‌های بزرگ را به هراس بیندازد که نکند این انقلاب فراگیر شود و ملت‌های ستم‌دیده به فکر انقلابی مشابه افتند. انقلابی که توانسته بود با ترکیب قدرت نظامی و قدرت ایمان، ارتشی نو تأسیس کند که سرآمد ارتش‌های ملل جهان باشد.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 16 اسفند 1394برچسب:انقلاب ، امام ، ارتش ، خبیر, ] [ 21:43 ] [ رحیم ]
[ ]

نخستین نمایشگاه بزرگ هوانیروز ارتش برپا خواهد شد

سرهنگ جودکی، دبیر ستاد راهیان نور قرارگاه منطقه جنوب غرب کشور از برپایی نخستین نمایشگاه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در پادگان حمید به منظور حضور و بازدید زائرین راهیان نور خبر داد.

سرهنگ جودکی، دبیر ستاد راهیان نور قرارگاه منطقه جنوب غرب کشور از برپایی نخستین نمایشگاه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در پادگان حمید به منظور حضور و بازدید زائرین راهیان نور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، وی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی آجا به منطقه عملیاتی راهیان نور گفت: پادگان حمید از جمله مراکزی بود که در اوایل جنگ تحمیلی چندین ماه به اشغال متجاوزین بعثی عراق در آمد و اکثر ساختمان های آن تخریب شد.

وی در ادامه افزود: ما امسال در کنار این ویرانه های بازمانده از جنگ، نمایشگاه فرهنگی دفاع مقدس هوانیروز و پدافند هوایی را برپا خواهیم کرد.

او با بیان اینکه این نمایشگاه از بیستم اسفند ماه تا چهاردهم فروردین سال 1395 برپا خواهد بود، افزود: در این نمایشگاه علاوه بر تجهیزات و ادوات هوانیروز، همرزمان شهدایی همچون کشوری، شیرودی و وطن پور حضور خواهند داشت و خاطرات آن دوران ارزشمند را برای زائرین بازگو خواهند نمود.

وی در پایان گفت: تلاش خواهیم کرد تا مجوزهای لازم برای پرواز بالگردها همزمان با حضور زائرین در منطقه را دریافت کنیم.    



برچسب‌ها:
[ جمعه 14 اسفند 1394برچسب:نمایشگاه ، هوانیروز ،راهیان نور ،خبیر, ] [ 19:24 ] [ رحیم ]
[ ]

شهید سرلشگر خلبان شیرودی

صاحبنظران جنگ های هوایی شهید شیرودی را «نامدارترین خلبان جهان» نامیده اند. وی هنگام هجوم به دشمن با هلیکوپتر به صورت مایل شیرجه می رفت و دشمن را زیر رگبار گلوله می گرفت و مثل جت جنگنده فانتوم مانور می داد.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ جمعه 14 اسفند 1394برچسب:شهید شیرودی ،ستاره درخشان ،خلبان نامدار ، خبیر, ] [ 19:17 ] [ رحیم ]
[ ]

تقدیر ارتش از حضور شکوهمند مردم در انتخابات

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه ای از حضور شکوهمند مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تقدیر نمود.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه ای از حضور شکوهمند مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تقدیر نمود.

در این اطلاعیه آمده است: اینک که به فضل الهی و در پاسخ به ندای رهبری، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور گرم و چشمگیر مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی، با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد و جلوۀ زیبای دیگری از مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشت، جای دارد تقدیر و تشکر سربازان ولایت در ارتش جمهوری اسلامی ایران را نثار ملت شریف و عظیم الشأن ایران نماییم.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: استقبال گرم مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی از انتخابات و شرکت بالای آنان در این رقابت گسترده و نیز نظم و آرامش حاکم بر فضای انتخابات بی‌گمان دلیلی روشن بر عظمت و اقتدار ملی ایران اسلامی است که نشان از درایت انقلابی و بصیرت ملت در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبعیت از رهنمودهای امام راحل و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دارد و نشان داد تبلیغات دشمنان جمهوری اسلامی ایران نمی تواند در عزم راسخ ملت بزرگ ایران اسلامی خللی ایجاد نماید و بار دیگر پوشالی بودن تحلیل های آنان را اثبات نمود.

روابط عمومی ارتش در پایان این اطلاعیه ضمن تقدیر و تشکر مجدد از حضور مردم ایران اسلامی در صحنه انتخابات آورده است: سربازان ولایتمدار ارتش جمهوری اسلامی ایران بار دیگر اعلام می دارند در حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و این آب و خاک مقدس تا پای جان ایستاده و حافظ دستاوردهای آن خواهند بود. 



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 10 اسفند 1394برچسب:حضور ، انتخابات ، قدردانی ، خبیر, ] [ 18:23 ] [ رحیم ]
[ ]

چامسکی:آیت الله خامنه‌ای زیرک‌ترین و سیاست‌مردترین فرد جهان است

افسران - چامسکی: آیت‌الله خامنه‌ای کاری کرد که دشمنانش هم برای حضور مردم پای صندوق‌های رای تبلیغ کنند!

نوام چامسکی مشهورترین تئوریسین و تحلیلگر غرب: آیت الله خامنه‌ای زیرک‌ترین و سیاست‌مردترین فرد جهان است، کاری کرده که حتی دشمنان بزرگ ملتش هم برای حضور مردمش در صحنه‌ی انتخابات تبلیغ میکنند/ سیاستمداران پر مُدعای غرب، برای فیلم او نقش بازی میکنند!/ وقتی مشارکت زیاد شود، پیروز واقعی دنیا آیت‌الله خامنه ایست نه غربی‌ها/ امروز سیاست‌مداران دنیا با تایید دموکراسی واقعی در ایران، حقارت خود را در برابر آیت‌الله به تصویر کشیدند.



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 10 اسفند 1394برچسب:زیرک ترین سیاست مدار , انتخابات ,تبلیغ , خبیر, ] [ 18:6 ] [ رحیم ]
[ ]

کلمه ی افراطی ها از کجا اومد؟

افسران - کلمه ی افراطی ها  از کجا اومد؟



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 10 اسفند 1394برچسب:افراطی ، ادبیات دشمن ،خبیر, ] [ 18:5 ] [ رحیم ]
[ ]

«مهندسی» در تمامی سطوح نیروی هوایی ملموس است

فرمانده نیروی هوایی ارتش به ‌مناسبت پنجم اسفند، روز «مهندس» با حضور در اداره مهندسی نهاجا این روز را به ریاست و کارکنان این اداره تبریک گفت و افزود: «مهندسی» در تمامی سطوح نیروی هوایی قابل مشاهده و ملموس است

فرمانده نیروی هوایی ارتش به ‌مناسبت پنجم اسفند، روز «مهندس» با حضور در اداره مهندسی نهاجا این روز را به ریاست و کارکنان این اداره تبریک گفت و افزود: «مهندسی» در تمامی سطوح نیروی هوایی قابل مشاهده و ملموس است.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی همزمان با پنجم اسفند ماه روز خواجه نصیرالدین طوسی دانشمند بزرگ ایرانی و روز «مهندس» با حضور در اداره مهندسی این نیرو ضمن قدر دانی از فعالیت های انجام شده، این روز را به ریاست و کارکنان اداره مهندسی نهاجا تبریک گفت.

همچنین در این بازدید، امیر شاه صفی از اقدامات اداره مهندسی نهاجا و بویژه امیر سرتیپ دوم عباس زاده رئیس این اداره تقدیر کرد و گفت: احداث، بازسازی و نوسازی از امور جاری نیروی هوایی است و در واقع بحث مهندسی در همه سطوح این نیرو قابل مشاهده و ملموس است.

وی با بیان اینکه ساخت بنا از کارهای نیک است و در کارنامه فرد ثبت می‌شود، افزود: رئیس و کارکنان اداره مهندسی با تلاش شبانه روزی خود کارهای بزرگی اعم از ساخت مساجد، مقبره شهدا، اماکن نظامی و... انجام داده‌اند که قابل تقدیر است.

 



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 6 اسفند 1394برچسب:نیروی هوایی ، اداره مهندسی ، خبیر, ] [ 23:16 ] [ رحیم ]
[ ]

همکاری نیروهای مسلح ایران و پاکستان در عرصه‌های مختلف

رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش پاکستان با معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا دیدار و گفتگو کرد.

رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش پاکستان با معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا دیدار و گفتگو کرد.

سرلشکر نوئل کهوکهر رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش پاکستان و هیئت همراه با سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه که تعدادی از دیگر مسئولین ستاد کل نیروهای مسلح نیز حضور داشتند، سردار ایزدی پس از خوش‌آمدگویی به هیئت پاکستانی، به مشترکات تاریخی، دینی و فرهنگی بین ملت‌های ایران و پاکستان اشاره کرده و آن را زمینه مناسبی برای توسعه روابط و همکاری‌های دو کشور ارزیابی کرد.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا همچنین توسعه همکاری‌های بیشتر دو کشور بخصوص در حوزه دفاعی را خواستار شد.

سرلشکر ایزدی با ارائه تحلیلی جامع از تحولات منطقه و نقشی که بیگانگان با دخالت در منطقه ایفا می‌کنند، بر لزوم هوشیاری دولت‌ها و ملت‌های منطقه تأکید کرد و خواستار همکاری نیروهای مسلح دو کشور جهت ارائه الگوی امنیت منطقه‌ای و تبادل تجربیات در خصوص رویکردهای نیروهای مسلح و راهبردهای آن‌ها در شرایط متحول کنونی شد.

در این دیدار سرلشکر کهوکهر نیز گزارشی از تلاش‌های نیروهای مسلح پاکستان برای مقابله با تروریسم و افراط‌گرایی و روند توسعه این کشور به‌خصوص در مناطق غربی کشور پاکستان ارائه داد و آمادگی نیروهای مسلح کشورش را برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف اعلام کرد.

اعضای این هیئت پس از دیدار با سردار ایزدی، در مؤسسه مطالعات دیپلماسی دفاعی نیز حضور یافته و با رئیس این مؤسسه دیدار و گفتگو کردند.



برچسب‌ها:
[ شنبه 1 اسفند 1394برچسب:ارتش ، مطالعات ، تحقیقات ، خبیر, ] [ 22:5 ] [ رحیم ]
[ ]